اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مطالبات بازنشستگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات بازنشستگان فرهنگی این استان پرداخت شد.

مطالبات بازنشستگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش با بسیج ظرفیت‌های خود سعی بر آن دارد تا در راستای شرکت هرچه باشکوه‌تر مردم در انتخابات فرهنگ سازی کند.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش در مسیر ویژه‌ای وارد شده و موظف است سیاست‌هایی را که مقام معظم رهبری برای این سازمان در نظر گرفته است، اجرا کند.

کریمیان از افزایش تعداد مدارس نمونه در این استان خبر داد و گفت: در سالیان گذشته مدارس دبیرستان نمونه استان 9 آموزشگاه بود، این در حالیست که در سال تحصیلی جدید این تعداد فضا به 11 آموزشگاه ارتقا یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس راهنمایی نمونه استان نیز از هشت آموزشگاه به 10 آموزشگاه ارتقا یافت.

وی افزایش مدارس تیزهوشان را یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری مدارس تیزهوشان نیز از چهار باب به شش واحد آموزشگاهی ارتقا یافته است.

کریمیان در ادامه از پرداخت تمامی مطالبات بازنشستگان فرهنگی استان خبر داد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری نخستین استانی است که تمام مطالبات بازنشستگان سال 91 را پرداخت کرده است، در حال حاضر نقدینگی لازم تأمین و تا چند روز آینده به دست بازنشستگان می‌رسد.

وی از تسویه حساب با دستگاه‌های حامل انرژی خبر داد و گفت: 242 میلیون تومان بابت تسویه مصرف حامل‌های انرژی به دستگاه‌های مربوط پرداخت شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول