اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

آغاز ثبت‌نام کلاس‏های تابستانی حوزه هنری زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان از آغاز ثبت‌نام کلاس‎های تابستانی این حوزه در رشته‏های مختلف هنری خبر داد.

آغاز ثبت‌نام کلاس‏های تابستانی حوزه هنری زنجان

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه هنری استان زنجان با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوانان در رشته‎های مختلف هنری از میان علاقه‏مندان ثبت‌نام به عمل می‎آورد.

وی افزود: کلاس‏های تابستانی حوزه هنری استان زنجان در چهار محور اصلی هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، ادبیات و هنرهای تصویری برگزار می‎شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: طراحی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نقاشی کودکان، تهذیب و نگارگری از جمله رشته‎های مربوط به حوزه هنرهای تجسمی است.

وی نمایشنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری را از جمله رشته‎های مربوط به هنرهای نمایشی برشمرد و ادامه داد: در حوزه ادبیات نیز کلاس‎های آموزش مبانی شعر، داستان‎نویسی و نقد داستان برگزار می‎شود.

اسماعیلی کلاس‎های تصویربرداری HD-DV، کارگردانی و فیلمنامه نویسی را نیز از جمله کلاس‎های هنری واحد هنرهای تصویری عنوان کرد.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این کلاس‎ها تا پایان خرداد‌ماه سال 92 است و همه کلاس‏ها نیز از روز نخست تیر‌ماه آغاز می‏شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه علاقه‏مندان می‏توانند به منظور ثبت‌نام در این کلاس‏ها به حوزه هنری استان زنجان واقع در خیابان امام، نرسیده به میدان انقلاب، جنب سینما قدس مراجعه کنند، گفت: همچنین می‏توانند با شماره‎های 3230061 و 3230065 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول