اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مردم خراسان شمالی همچون سفر رهبری در انتخابات حماسه خلق می‌کنند

امام جمعه بجنورد گفت: بی‌گمان مردم خراسان شمالی همچون زمان استقبال از رهبر انقلاب اسلامی در سفر به استان در انتخابات 24 خرداد هم حماسه خلق می‌کنند.

مردم خراسان شمالی همچون سفر رهبری در انتخابات حماسه خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی ، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در نشست مسئولان نهادهای فرهنگی مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری که در صدا و سیما برگزار شد گفت:رسانه ملی و استانی نقش مهمی در بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی انتخابات در بین مردم دارد.

وی با تقدیر از رویکرد مطلوب صدا و سیمای استان در پرداختن به موضوعات استان و انعکاس در شبکه‌های سراسری افزود: با برنامه ریزی رسانه استانی در خصوص انتخابات، بار دیگر همچون زمان استقبال مردم استان از مقام معظم  ر هبری، مردم ولایتمدار خراسان شمالی حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

امام جمعه بجنورد همچنین با تاکید بر بی طرفی نهادهای فرهنگی مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری در انتخابات خاطر نشان کرد: باید این نهادها همپای سایر دستگاه‌های استان در ایجاد شور و نشاط برای حضور مردم در حماسه سیاسی تلاش کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی هم در این نشست گفت: این مرکز به منظور اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در سه دوره تبیین ، تبلیغ و تهییج برنامه‌های انتخاباتی خود را تولید و پخش می‌کند.

احمد مهدوی با اشاره به گذراندن دوره تبیین و تشریح و قرار گرفتن در دوره تبلیغ عنوان کرد: هم‌اکنون دو ویژه برنامه تلویزیونی و دو ویژه برنامه

رادیویی با موضوع انتخابات تولید و پخش می‌شود.

مهدوی تصریح کرد: طی بیش از 40 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی دیگر در قالب آیتم‌های برنامه‌ای با موضوع انتخابات می‌پردازند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول