اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد همدان با اشاره به انتخابات پیش رو خبر داد

دعوت از نمایندگان همه جناح‌های سیاسی برای ایجاد فضای مناسب مناظره

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مورد سیاست‌های این دانشگاه در انتخابات دهم گفت: در راستای شکل‌گیری فضای مناسب نقادی و بحث و مناظره، با رعایت کامل قوانین و مقررات در قالب تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاهیان از همه احزاب و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دعوت می‌شود.

دعوت از نمایندگان همه جناح‌های سیاسی برای ایجاد فضای مناسب مناظره

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی صبح امروز در شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان همدان اظهار کرد: به منظور تبیین و عملیاتی کردن راهکارهای اجرایی مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها و جامه عمل پوشاندن به این مطالبات، کمیته پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

 وی با تأکید بر اینکه کیفیت کارهای فرهنگی انجام شده در دانشگاه‌ها باید پیامد و خروجی محسوسی در جامعه داشته باشد، افزود: یک کمیته اجرایی در این دانشگاه تشکیل شده که تمام برنامه‌های فرهنگی در آنجا مطرح می‌شود تا با یک هم‌افزایی به نتیجه مطلوب برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مورد سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی همدان در انتخابات دهم اظهار داشت: در راستای شکل‌گیری فضای مناسب نقادی و بحث و مناظره این دانشگاه با رعایت کامل قوانین و مقررات در قالب تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاهیان از همه احزاب و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دعوت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این افراد با برنامه‌ریزی مدون و اخذ مجوزهای لازم، دراین واحد حضور یافته و با ارائه برنامه‌ها و ایده‌ها ضمن رعایت احترام متقابل و اخلاق انتخاباتی برای نامزد خود و سایر رقبا به ارائه دیدگاه‌هایشان می‌پردازند.

رضایی تأکید کرد: بر همین اساس امیدواریم تا دانشگاه آزاد اسلامی همدان همواره فضایی آرام، مناسب و بی‌طرفانه، برای همه احزاب فراهم کرده و در این انتخابات نیز بتواند بستر مناسبی را برای فعالیت احزاب و بیان رویکردها و دیدگاه‌های آنها ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم با مشارکت حداکثری مردم و سایر قشرها در انتخابات، با بینشی صحیح وارد شویم، افزود: حضور شاداب دانشگاهیان، استادان و دانشجویان در روزهای منتهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تأثیر بسزایی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با توجه به جایگاه ارزنده دانشگاهیان بر آن است تا فضای مناسب و مطلوبی را برای تعامل و تلاش تمام جناح‌های سیاسی، ‌نقد و بحث برنامه‌های هر یک از کاندیداها فراهم آورد.

وی در پایان سخنانش اذعان کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌‌کند، اما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و مبنای فعالیت خود را برای مشارکت حداکثری خواهد گذاشت.

انتهای پیام/89003/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول