اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه:

160 زائر از سربیشه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه گفت: 160 زائر از این شهرستان با احتساب 184 نفر عوامل اجرایی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند.

160 زائر از سربیشه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند

علی شاهوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سربیشه اظهار داشت: زائران مرقد مطهر امام راحل از سربیشه با چهار دستگاه اتوبوس شامل دو دستگاه بانوان به تهران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این زائران در طول مسیر امامزادگان حسین‌ابن موسی الکاظم در طبس، حرم حضرت معصومه(س) در قم و در برگشت از قدمگاه نیشابور و حرم حضرت ثامن‌الحج زیارت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه با اشاره به برگزاری انتخابات 24 خرداد افزود: اصل انتخابات مظهر اقتدار ملی و مردم‌سالاری دینی ما است.

شاهوردی ادامه داد: حضور حداکثری و حضور حماسی ما است که آبروی نظام را حفظ می‌کند چرا که به قول رهبر معظم انقلاب «انتخابات آبروی نظام است نکند آبروی نظام را ببرید».

این مسئول خاطر نشان کرد: بعد از حماسه، انتخاب اصلح و شایسته بر اساس شاخص‌های امام و رهبری اهمیت دارد.

امام جمعه سربیشه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است که این از بزرگ‌ترین نگرانی‌های امام(ره) بوده است.

حجت‌الاسلام محسن محمدی به ویژگی‌های امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام احیای دین و ارزش‌های آن را زنده کرد و این مملکت هر چه دارد از الفاظ قدسیه امام عزیز است.

وی افزود: اگر امروز در نقاط مختلف جهان انقلابی صورت می‌گیرد به برکت انقلابی است که احیاگر و بنیانگذار آن امام(ره) بوده است.

این مسئول با اشاره به انتخابات پیش‌رو در کشور تصریح کرد: در زمان جنگ امام حضور در جبهه را تکلیف نکرده بود، ولی در مورد عرصه انتخابات و حضور مردم در این عرصه هم امام و هم رهبری آن را یک تکلیف دانسته‌اند و تاکید بر حضور حداکثری مردم در این صحنه را دارند.

محمدی متذکر شد: نخستین و کامل‌ترین ویژگی امام(ره) ایمانشان بود، ایمانی محکم که به قول شهید مطهری در چهار قسمت ایمان به پروردگار، ایمان به هدف، ایمان به راهی که انتخاب کرده است و ایمان به مردمش خلاصه می‌شد که سبب شد شالوده و ستون‌های انقلاب همچنان پا برجا بماند.

انتهای پیام/2248/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول