اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در 50 مسجد شهری و روستایی کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 50 مسجد شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در 50 مسجد شهری و روستایی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان در خصوص اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: تلاش برای احیای ارزش‌های اسلامی امری لازم است.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و بزرگداشت نام و یاد امام (ره) در واقع تکریم تمامی خوبی‌ها و بزرگواری‌هایی است که امام (ره) برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

دبیر ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: مراسم محوری سالروز ارتحال امام (ره) با سخنرانی روحانی اعزامی از قم و مرتضی طاهری مداح اعزامی از مشهد در مصلای جمعه شهر کنگان برگزار می‌شود.

اهرمی تصریح کرد: ریشه‏‌های نهضت مقدس 15 خرداد سال 42 را باید در نقشه دشمنان جست‌وجو کرد که می‏‌خواستند با انواع و اقسام حیله‌‏ها، سیل تهمت‌ها و مخدوش ساختن سنت‌های مذهب، مردم را از اسلام اصیل و ارزش‌های الهی جدا سازند.

وی از اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 50 مسجد شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

اهرمی اظهار داشت: امام راحل احیا کننده اسلام ناب محمدی (ص) و متمایز کننده آن از اسلام جمود و تحجر از یک سو و اسلام آمریکایی از سوی دیگر بود؛ امام خمینی (ره) بیش از 200 سال فعالیت دستگاه‌های استعماری و استبدادی برای محو دین و یا تحریف آن در اندیشه مسلمانان و حذف آن در اجتماع، مسلمانان را خنثی کرد و یک‌بار دیگر اسلام ناب مبارزه‌جو و سازش‌ناپذیر محمدی (ص) را در قالب یک انقلاب اسلامی عظیم و همه‌گیر و یک حکومت اسلامی برخاسته از دین مبین اسلام و تعالیم نجات‌بخش آن به جهانیان عرضه کرد.

وی گفت: حرکت عظیم امام خمینی (ره) و موجی که او در دریای سیاست ایجاد کرد نه تنها یک بار دیگر نقش اسلام را در حیات سیاسی و اجتماعی ملت زنده کرد ‌بلکه به روند رو به افول دخالت دیانت در سیاست در تمام دنیا پایان داد و مهر باطل بر تفکر آنانی زد که دین را در موزه‌های تاریخ جست‌وجو و مطالعه می‎کردند و از پایان یافتن نقش و دوره ادیان در زندگی انسان‌ ها سخن می‎گفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: طی هماهنگی‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده با روحانیون مستقر در مساجد، بانیان مساجد و حسینیه‌ها، فعالین فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، مراسم ارتحال امام (ره) به ‌صورت مجزا در 50 مسجد و حسینیه کنگان و در سطح محله‌های مختلف و به ‌صورت محوری با حضور انبوه محبین و عاشقان ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول