اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

مناظره اخیر هدف مورد نظر مردم را تامین نکرد

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در مناظره روز جمعه آنگونه که باید و شاید هدف مورد نظرکه همان اعلام برنامه نامزدها و همچنین مشخص شدن رویکرد افراد در مباحث مختلف بود تحقق پیدا نکرد.

مناظره اخیر هدف مورد نظر مردم را تامین نکرد

محسن آنالویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کاندیداها بدانند با تخریب دیگران نمی‌توانند نظر مردم را به سوی خود جلب کنند و بایستی از هرگونه اقدامات غیراخلاقی پرهیز کرده و بر مبنای واقعیت‌ها و توانایی‌های خودشان تبلیغات داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه برنامه و گفتمان‌های نامزدها را تا بدین لحظه چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: امروز دیده می‌شود، عده‌ای سعی دارند فضای کشور را سیاه جلوه داده و به گونه‌ای القا کنند که همه مشکلات به واسطه سوء مدیریت‌ها در دوره‌ای خاص اتفاق افتاده و سایر دولت‌ها ضعفی در این مورد مرتکب نشده‌اند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: در همین زمینه باید گفت این نکته نیز قابل ذکر است که طرفداران و حامیان نامزدها نیز باید از فعالیت‌های سلبی پرهیز و به اثبات کاندیدای مورد حمایتشان منطبق برداشته‌های فرد مورد نظر اقدام کنند.

وی اشاره‌ای هم به مناظره اخیر هشت نامزد کرد و ادامه داد: متاسفانه در مناظره روز جمعه آنگونه که باید و شاید هدف مورد نظر که همان اعلام برنامه نامزدها و همچنین مشخص شدن رویکرد افراد در مباحث مختلف بود تحقق پیدا نکرد.

آنالویی اضافه کرد: اتفاقی که در قسمت دوم مناظره‌ها روی داد نمی‌توانست پاسخگوی این نیازمندی باشد زیرا با توجه برعکس و یا پرسش و پاسخ کوتاه نمی‌توان رویکرد فردی که نامزد ریاست جمهوری است را سنجید بلکه باید شرایطی را فراهم کرد که نامزدها بتوانند نسبت به ارائه جزئیات برنامه‌ها اقدام کرده تا مردم بصیر و مومن بتوانند با دید منطقی و همچنین کنار هم قرار دادن معیارها و ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور آینده نسبت به شناسایی کاندیدای اصلح اقدام کنند.

انتهای پیام/2301/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول