اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه صورت گرفت

«اخلاق»؛ کلید واژه سخنان عارف در قزوین/ تدوین منشور اخلاقی

محمدرضا عارف، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قزوین گفت: در گام نخست حضور در انتخابات مبحث اخلاق را در پیش گرفته‌ام.

«اخلاق»؛ کلید واژه سخنان عارف در قزوین/ تدوین منشور اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا عارف، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در ادامه سفرهای انتخاباتی استانی خود به قزوین سفر کرده است، دقایقی پیش با آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

در این دیدار عارف در سخنانی با اشاره به اینکه در گام نخست حضور در انتخابات، مبحث اخلاق را در پیش گرفته‌ام، اظهار داشت: در همین راستا منشور اخلاقی تدوین کرده‌ام که در صورت اعتماد ملت و انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، قوانین آن منشور را عملی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میان نسل اول و سوم انقلاب فاصله افتاده است، افزود: باید با ارائه الگوی اخلاقی تلاش شود تا اخلاق به عنوان یک موضوع مهم و سازنده در میان جوانان امروز هم زنده شود.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به فرمایشات، سفارش‌ها و منویات رهبر کبیر انقلاب، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات برای رسیدن به سرمنزل نهایی، در سایه قرآن و اخلاق اسلامی حرکت کنند.

باریک‌بین با بیان اینکه باید کاری کرد که جوانان به عنوان آینده‌سازان این مملکت، هویت واقعی خود را بیابند، ادامه داد: برای حفظ این قشر از گزند تبلیغات سوء دشمنان، سران استکبار و کشورهای بیگانه باید تلاش کرد.

این مسئول بر به‌کارگیری تلاش و همت برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری تأکید و بیان کرد: در سال حماسه سیاسی شرکت پرشور و نشاط و دشمن‌شکن در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد.

گفتنی است عارف در بخش دیگری از سفر انتخاباتی به قزوین، با حضور در گلزار شهدای این شهر به شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی و سایر شهدای معظم استان ادای احترام کرد تا پس از آن ساعت 18:00 برای سخنرانی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین در میان مردم این شهر حاضر شود.

انتهای پیام/77004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول