اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

تفکر امام خمینی (ره) نشأت گرفته از اهل بیت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: فکر امام خمینی (ره) فکر اهل بیت است.

تفکر امام خمینی (ره) نشأت گرفته از اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی  امروز در همایش عاشقان ولایت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد، ابراز داشت: فکر امام خمینی (ره) فکر اهل بیت است.

وی افزود: راهبرد امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این مهم بود که با به وجود آوردن شرایط و فرصتی از براندازی نظام اسلامی توسط دشمن جلوگیری کند که یکی از این فرصت‌ها انتخابات است و به همین دلیل دشمنان از انتخابات ایران هراس دارند.

رضوانی بیان داشت: رسانه‌های غربی و دشمن برای دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات برنامه‌ریزی گسترده‌ای را ترتیب داده‌اند که اگر این حضور مردم نباشد هجمه دشمن نیز افزایش می‌یابد ولی حضور مردم به انقلاب مصونیت م‌بخشد.

وی تصریح کرد: انتخابات در کشور ما زنگ خطری برای دولت‌های ناهمخوان و نظام سلطه استکباری می‌باشد و بستری برای بهره‌برداری از ظرفیت افرادی همسو و مؤمن و علاوه بر آن نشانه مردمی بودن نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  انتخابات نماد اراده ملت و منبع تولید اقتدار و عزت ملی است و همچنین بروز و ظهور ظرفیت‌ها و مظهر احقاق حق ها است.

وی تأکید کرد: حضور در انتخابات تکلیف شرعی و دینی مانند نماز است به طوری که حضور در نماز جمعه مستحب مؤکد است اما حضور در انتخابات واجب است.

رضوانی در خاتمه با تأکید بر اهمیت انتخابات در کشورمان عنوان کرد: انتخابات نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملی است.

انتهای پیام/2667/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول