اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرند عنوان کرد

عزیمت ‌600 نفر از زرند برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: ‌600 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان زرند برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.

عزیمت ‌600 نفر از زرند برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عبدالمجید زمانی ظهر امروز در آیین بدرقه زائران‌ حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: با همکاری نواحی مقاومت بسیج بیش از 600 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان زرند برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.

وی گفت: این زائران در قالب چند ‌کاروان برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به منظور شرکت در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.

رضا کرمی، فرماندار زرند در این آیین‌ اظهار داشت: اعزام کاروان‌ها به مرقد حضرت امام راحل مقدمه‌ای بسیار مهم برای اجرای حماسه سیاسی و خواسته مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان زرند طی 34 سال عمر با‌برکت انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که همیشه و در همه صحنه‌ها در برابر هجمه‌های دشمنان ثابت‌قدم و استوار بوده‌اند.

به گزارش فارس به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بینانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آیین بزرگداشتی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد.

در این مراسم‌ که جمعی از مسئولان اجرایی و علاقمندان به شعر و ادب حضور داشتند، تعدادی از شاعران انجمن شعر و ادب مولوی زرند به قرائت اشعار خود در وصف امام راحل پرداختند.

انتهای پیام/80022/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول