اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تبلیغاتی ولایتی در چهارمحال و بختیاری:

تفکر ولایتی تفکر کارگزارانی نیست

سخنگوی ستاد تبلیغاتی ولایتی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تفکر ولایتی، تفکر کارگزارانی نیست، گفت: تفکر دکتر ولایتی تفکر اصولگرایی است.

تفکر ولایتی تفکر کارگزارانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رئیسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستادهای تبلیغاتی دکتر ولایتی در این استان فعال است و برنامه‌های تبلیغاتی از سوی این ستادها در سراسر استان اجرا می‎شود.

وی افزود: 23 کمیته در قالب ستاد مرکزی فعال شده‌اند و امور تبلیغی خود را در استان پیگیری می‌کنند.

رئیسی از اعلام حمایت بسیاری از تشکل‎های سیاسی این استان از ولایتی خبر داد و گفت: تاکنون حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی مهندسان، جبهه پیروان امام و رهبری، جامعه زینب و تعداد دیگری از تشکل‎ها حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام کرده‎اند.

سخنگوی ستاد تبلیغاتی ولایتی در چهارمحال وبختیاری از سفر ولایتی به این استان خبر داد و گفت: شهرکرد روز شنبه همزمان با 18 خرداد میزبان دکتر ولایتی است.

رئیسی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی ستاد ولایتی در استان، اظهار کرد: اخلاق‌محوری، برنامه‌مداری و تبیین برنامه‌ها و کارنامه دکتر ولایتی از مهمترین ویژگی‌های فعالیت‌های انتخاباتی این ستاد است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با عملکرد ستادی خود اعتماد مردم را به بدنه دولت تقویت و زمینه را برای تحقق حماسه سیاسی فراهم کنیم.

رئیسی در ادامه با اشاره به کناره‌گیری دکتر ولایتی به نفع هاشمی در انتخابات سال 84، تصریح کرد: این موضوع کاملا صحت دارد اما این کناره‌گیری به درخواست آقا مجتبی تهرانی بوده و دلیل دیگری نداشته است.

وی با بیان اینکه تفکر ولایتی، تفکر کارگزارانی نیست، خاطرنشان کرد: تفکر دکتر ولایتی تفکر اصولگرایی است و روش فکری و منش مقام معظم رهبری ملاک وی عمل و گفتار وی است.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول