اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ترافیک سنگین محور سوادکوه تمامی ندارد

ترافیک سنگین محور سوادکوه که از دیروز آغاز شده همچنان در این محور ادامه دارد.

ترافیک سنگین محور سوادکوه تمامی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، ترافیک سنگین در محور سوادکوه که از روز دوشنبه آغاز شده بود، امروز هم ادامه دارد. مسدود شدن محور هراز و تعطیلی آن و عدم تعریض کامل محور سوادکوه از دلایل اصلی ترافیک سنگین دیروز و امروز محور سوادکوه بوده است.

محور سوادکوه دارای نقاط دو، سه و چهار باند در برخی از نقاط است که بی‌اطلاعی برخی رانندگان و سبقت‌های بی‌مورد و ایجاد چند لاین در آن موجب افزایش ترافیک در شهرستان را فراهم می‌کند.

* ترافیک از پلیس راه فیروزکوه تا شیرگاه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه به دلیل مسدود بودن جاده هراز، شاهد ترافیک از پلیس راه فیروزکوه تا شیرگاه هستیم، گفت: ترافیک محور سوادکوه به صورت مقطعی در ایام خاصی از زمان به صورت سنگین و نیمه سنگین بوده است.

ناصرعلی صفرپور به مناطق دارای ترافیک در محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: پلیس راه فیروزکوه تا پلیس راه گدوک، تونل ورسک تا اوریم، بالا زیراب تا جمشیدآباد و منطقه «وشی» تا ورودی شیرگاه از مناطق پرترافیک محور سوادکوه است.

وی از حضور پنج اکیپ استانی در محور سوادکوه برای مدیریت ترافیک شهرستان خبر داد و یادآور شد: علاوه بر اکیپ استانی، اعضای ستادی و اداری و فرماندهی ناجا سوادکوه تا نیمه شب گذشته و در طول امروز در محور سوادکوه حضور پررنگی دارند.

صفرپور با اشاره به اینکه از جاده‌های داخل شهری برای تردد ماشین‌های داخلی استفاده می‌کنیم تا از بار ترافیک بکاهیم، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک تا غروب امروز ادامه داشته باشد.

* گشت راهداری در محور سوادکوه حضور فعال دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با اشاره به ترافیک سنگین در محور سوادکوه گفت: گشت راهداری و راه و شهرسازی و نیروی انتظامی و پلیس راه برای مدیریت ترافیک این محور در تلاش هستند و برای کاستن ترافیک سنگین شاهد یک‌طرفه کردن برخی از نقاط محور سوادکوه هستیم.

شیروان مظلومی با اشاره به پرتردد بودن محور سوادکوه خواستار رعایت قوانین توسط رانندگان شد و یادآوری کرد: توجه به قوانین راهنمایی رانندگی و استفاده از شرایط ایمن از راه‌های کاهش تصادفات است.

* دولت توجه جدی‌تری به 4 بانده شدن محور سوادکوه داشته باشد

عضو شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به اینکه منطقه ورودی و خروجی شهر زیراب از مناطق حادثه‌خیز محور سوادکوه و موجب ترافیک در ایام تعطیلات است، گفت: طرح تعریض محور سوادکوه و خرید زمین‌های اطراف محور سوادکوه برای بهره‌برداری از چهاربانده شدن محور باید مورد توجه قرار گیرد.

نرگس کمالی از تصویب طرح شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب در شورای ترافیک مازندران و وزارت راه و شهرسازی درباره تعریض جاده محور سرخ‌کلا خبر داد و افزود: طرح چهاربانده شدن منطقه سرخ‌کلا و دو بانده شدن راه پایین دست شهری مورد تصویب وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است و ما خواستار اجرایی شدن آن هستیم.

وی خواستار توجه جدی‌تر دولت به تعریض محور سوادکوه شد و یادآوری کرد: تعریض محور سوادکوه موجب کاهش ترافیک در ایام پر تردد و تعداد تصادفات در این محور می‌شود.

عضو شورای اسلامی زیراب سوادکوه افزود: پیگیری‌ها، مکاتبات شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب موجب شد تا وزارت راه و شهرسازی قول‌های مساعد برای تامین بودجه لازم برای خرید زمین‌های اطراف طرح چهاربانده شدن محور سوادکوه را صادر کند.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول