اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای هماهنگی فعالان سیاسی خراسان‌رضوی:

دولت درصدد تخریب جلیلی است / ولایت‌پذیری جلیلی مهم‌ترین ملاک انتخاب است

سخنگوی شورای هماهنگی فعالان فرهنگی سیاسی خراسان‌رضوی با بیان اینکه دولت با حمایت از جلیلی درصدد تخریب اوست، گفت: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری جلیلی مهم‌ترین ملاک ما برای انتخاب وی به عنوان کاندیدای اصلح است.

دولت درصدد تخریب جلیلی است / ولایت‌پذیری جلیلی مهم‌ترین ملاک انتخاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محسن مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ستاد جلیلی در مشهد اظهار داشت: جلیلی به هیچ وجه با دولت نیست و حکم ریاست وی بر شورای عالی امنیت ملی نیز توسط مقام معظم رهبری به او داده شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی عنوان کرد: مردم پای کار انقلاب اسلامی هستند و حضور پر شور دیگری را امسال از خود به نمایش می‌گذارند.

سخنگوی شورای هماهنگی فعالان فرهنگی سیاسی خراسان‌رضوی با بیان اینکه ملت ایران در 34 سال پیش به دلیل گرانی و وضعیت اقتصادی قیام نکردند، عنوان داشت: قیام مردم ایران به دلیل مطالبه آزادی دینی بود و اگر در زمینه اقتصاد قیام می‌کردند در همان 10 سال ابتدای انقلاب مسیر خود را از آن جدا می‌ساختند.

وی با اشاره به تعداد زیاد تشکل‌های فرهنگی و سیاسی استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد توضیح داد: در همین راستا شورای هماهنگی فعالان فرهنگی سیاسی خراسان‌رضوی با تمرکز بر سه قشر دانشجویی، طلاب و روحانیون و همچنین هیئت مذهبی آغاز به کار کرده است.

مختاری هدف از تشکیل این مجموعه را استفاده از ظرفیت تشکل‌های فرهنگی و سیاسی دانست و عنوان کرد: در همین راستا برای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، ستادی برای انتخاب نامزد اصلح ریاست‌جمهوری تشکیل شد که با بررسی‌های صورت گرفته به آقای جلیلی رسیدیم.

وی تاکید کرد: همچنین در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر نیز ورود پیدا کرده و در حال بررسی نامزدهای اصلح هستیم که تا چند روز آینده لیست آنها ارائه می‌شود.

سخنگوی شورای هماهنگی فعالان فرهنگی سیاسی خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری همایشی با حضور زاکانی در مسجد امام صادق خیابان دانشگاه در راستای بصیرت افزایی یادآور شد: در این همایش قصد نداریم از نامزد خاصی چه در بحث ریاست‌جمهوری و چه در شوراها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرا در انتخابات آتی را قبول داریم، متذکر شد: با این حال بعد از بررسی‌های مفصل و به دلیل تاکید بر گفتمان مقاومت به گزینه سعید جلیلی رسیده‌ایم.

مختاری با بیان اینکه نخبگانی که در سال 88 پای کار ستادهای احمدی‌نژاد بودند، امروز پای کار جلیلی هستند، یادآور شد: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری جلیلی مهم‌ترین دلیل این انتخاب بوده و تا زمانی که او در این مسیر گام بردارد محبوب ماست.

وی سابقه اجرایی را ملاک اصلی این انتخاب ندانست و گفت: هرچند سعید جلیلی کارنامه بسیار قابل قبولی را در شورای عالی امنیت ملی داشته است اما نمی‌توان گفت این ریاست کار اجرایی نبوده است.

وی همچنین در ارتباط با انتخابات شورای شهر نیز با تقدیر از اقدامات شایسته شهرداری فعلی در حوزه‌های مختلف افزود: تمام مصوبات شورای شهر باید با دیدگاه اسلامی مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/70003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول