اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد:

جلیلی اهل زرنگ‌بازی و دغل‌بازی سیاسی نیست

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اهل زرنگ‌بازی و دغل‌بازی سیاسی که برخی برای رسیدن به خواسته‌های خود به آن متوسل می‌شوند، نیست.

جلیلی اهل زرنگ‌بازی و دغل‌بازی سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی شجاعیان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل ستاد انتخاباتی جلیلی در این استان واقع در گلستان 2 شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: نقش رسانه در خلق حماسه سیاسی از هر چیز دیگر بیشتر است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در فضای کنونی رسانه‌ها بیش از همه می‌توانند نقش حماسه‌آفرین خود را به نمایش بگذارند.

شجاعیان با قدردانی از پوشش خوب رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ها و سفرهای نامزدهای انتخاباتی در این استان تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار نداریم به صورت یک‌جانبه و یک‌طرفه تنها اخبار و گزارش‌های مربوط به یک کاندیدا را پوشش دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد، نقش رسانه‌ها را تبیین شاخصه‌ها و مشخصات یک نامزد انتخاباتی اصلح دانست و گفت: اگر رسانه به این وظیفه خود به درستی عمل کند، تقریباً کار برای ستادهای انتخاباتی و حتی نامزدها راحت‌تر خواهد شد.

شجاعیان در بخش دیگری از این نشست مطبوعاتی با برشمردن ویژگی‌های سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح حاضر در عرصه انتخابات ابراز کرد: نخستین ویژگی جلیلی ولایتمداری در عمل است که امروز حساس‌ترین موضوع داخلی و خارجی یعنی بحث انرژی هسته‌ای را در مقابل استکبار و دشمن هدایت می‌کند.

وی، جلیلی را مشاوری امین برای رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: مشاوری که اکنون و در سخت‌ترین فضای دشمنی خواسته‌های مردم و رهبری را پیگیری کرده و امانت‌داری خوب برای نظام جمهوری اسلامی است.

شجاعیان در ادامه ساده‌زیستی را یکی دیگر از ویژگی‌های نامزد اصلح دانست و گفت: زندگی جلیلی مانند همه مردم و متوسط در سطح پایین است.

رئیس‌ ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این نامزد انتخاباتی متواضع و متخلق به اخلاق اسلامی است و همواره در نشست‌هایی که با ایشان به عنوان یکی از مسئولان ستادهای انتخاباتی داشته‌ایم عنوان کرده که دین خود را به خاطر دنیای من خراب نکنید و ادب و اخلاق انتخاباتی مهم‌ترین اصلی است که از ما انتظار دارد.

شجاعیان، پرهیز از سیاه‌نمایی را دیگر خصلت جلیلی معرفی کرد و افزود: در مناظره‌ها می‌بینیم که وی هیچ‌گاه از دایره انصاف خارج نمی‌شود.

وی، جلیلی را متواضع در برابر مردم و متکبر در مقابل دشمن دانست و متذکر شد: از ائمه هم روایت داریم که باید در برابر زیاده‌خواهی دشمن متکبرانه ایستاد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد، نامزد مورد حمایت این ستاد را به دور از زرنگ‌بازی‌های روز دانست و گفت: دغل‌بازی سیاسی هم در کار جلیلی نیست و به دور از سیاسی‌کاری در عرصه سیاست به عنوان یک سیاستمدار با کفایت حضور دارد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول