اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی مطرح کرد

برگزاری طرح نشاط معنوی در 23 امامزاده خراسان شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به آغاز نام نویسی از متقاضیان حضور در کلاس‌های طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه گفت: طرح نشاط معنوی در 23 امامزاده استان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 23 امامزاده خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  اداره کل اوقاف خراسان شمالی، حجت الاسلام سیف الله سهرابی گفت: ثبت نام از متقاضیان از طریق ادارات اوقاف شهرستان‌ها و امامزادگان مجری طرح تا 30خرداد آغاز شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته طرح نشاط معنوی در 23 بقعه متبرکه شاخص این استان در ایام تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 27 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم مشارکت دارند.

سهرابی برگزاری برنامه‌های معنوی از قبیل کلاس‌های قرآنی روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم، اعتقادات و داستان‌های ائمه معصومین به همراه اردوهای تفریحی یک روزه داخل استانی را از جمله برنامه‌های این طرح دانست.

این مسئول یادآور شد: همچنین سه نوع کتاب آموزشی الفبا تا خدا ویژه دوره ابتدایی، 30 راه 30 نشانه ویژه مقطع راهنمایی و نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی ویژه مقطع متوسطه در این طرح آموزش داده می‌شود.

وی بیان داشت: این طرح بر اساس سند راهبردی سازمان اوقاف به منظور برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، آموزشی و تفریحی در فضای امامزادگان برپا می‌شود.

هدف از اجرای این طرح را بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان، تقویت و ارتقاء بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی، مذهبی و ارزش‌های انقلاب اسلامی مخاطبان در جهت رسیدن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی زیارتی عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اذعنا داشت: این طرح از هشتم تیر تا 25 مرداد در بقاع متبرکه خراسان شمالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول