اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اسکان در راه‌ماندگان ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه

در راه‌ماندگان ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه در اماکن آموزشی، دینی و امدادی اسکان یافتند.

اسکان در راه‌ماندگان ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، در راه‌ماندگان ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه در اماکن آموزشی، دینی و امدادی اسکان یافتند.

بخشدار زیرآب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه ترافیک سنگین سوادکوه از چهار صبح روز سه‌شنبه تا هفت صبح امروز ادامه داشت گفت: به همراه فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه و شهردار زیرآب تا صبح امروز در منطقه حضور داشتیم و ترافیک را مدیریت می‌کردیم و از نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر و اورژانس و سایر افرادی که در تسهیل ترافیک سوادکوه حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

حشمت سمیعی از هماهنگی با شش مکان آموزشی و دینی برای اسکان در راه‌ماندگان ترافیک سنگین 13 تا 15 خرداد محور سوادکوه خبر داد و افزود: از مغازه‌داران طول مسیر هم خواستیم تا نسبت به ارائه خدمات به مسافران اقدام کنند.

وی خواستار رفع مشکلات مربوط به مسیرهای فرعی برای استفاده در مقاطع زمانی پر ترافیک شد و یادآور شد: ایجاد چند لاین از خودرو تا ورودی تونل ادامه داشت که به دلیل دو لاین بودن تونل به شدت ترافیک افزوده است.

سمیعی با اشاره به حضور چندین ساعته مسافران در محور سوادکوه، یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل تعریض محور سوادکوه و استفاده از مسیرهای فرعی جوارم، بابلکنار و لاجیم– ساری می‌تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از تکرار ترافیک سنگین است.

 آماده‌باش کامل امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه

جهانگیر آذری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده امدادگران هلال احمر شهرستان سوادکوه در محور سوادکوه گفت: امدادگران هلال احمر در پایگاه‌های امدادی ارفعده، ورسک و دو گل و جوارم به صورت آماده‌باش کامل بوده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تصادف قابل توجهی در محور سوادکوه نداشتیم، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه برای پوشش تصادف به منطقه فیروزکوه هم اعزام شدند.

وی در پایان افزود: برخی از مسافران در راه‌مانده ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه را در پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه اسکان داده‌ایم.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول