اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

همایش بزرگ حامیان قالیباف در لاهیجان برگزار می‌شود

رئیس ستاد حمایت مردمی قالیباف در گیلان از برگزاری همایش بزرگ حامیان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در لاهیجان خبر داد.

همایش بزرگ حامیان قالیباف در لاهیجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اصغر شکرگزار پیش از ظهر امروز از دفتر این خبرگزاری در گیلان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه سه ستاد رسمی انتخاباتی قالیباف در گیلان فعال است، اظهار کرد: تاکنون برای فعالیت این ستادها نشست‌هایی با دانشگاهیان گیلان و اساتید دانشجویان برگزار شد و بحث‌های متفاوت با فعالیت‌های قالیباف صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه ستادهایی در شهرستان‌های استان در حال فعالیت هستند، اذعان کرد: تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند هستند به صورت انفرادی با ستاد فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود امکانات نتوانستیم وضعیت ستادها را ساماندهی کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته‌هایی برای فعالیت تشکل شده است.

شکرگزار از تشکیل 13 کمیته ستاد حمایت مردمی قالیباف در گیلان خبر داد و یادآور شد: این کمیته‌ها شامل دانشگاهیان، جوانان، ورزشکاران، فرهنگیان، طلاب و روحانیون، کارگران و کشاورزان، هیئت‌های مذهبی، اصناف و بازار و... هستند که در حمایت از قالیباف تشکیل شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ مردمی حمایت از قالیباف با مشارکت ستادهای قالیباف در گیلان خبر داد.

رئیس ستاد حمایت مردمی قالیباف در گیلان خاطرنشان کرد: همایش مذکور ساعت پنج عصر امروز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) میدان گیل لاهیجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی برای شناسایی دیدگاه قالیباف را از دیگر برنامه‌های ستاد حمایت از قالیباف عنوان کرد.

شکرگزار درباره اهداف خود از پذیرفتن ستاد مذکور اذعان کرد: با توجه به نشست‌هایی که در شورای مرکزی اصولگرایان استان برگزار شد و با در نظر گرفتن ویژگی‌های قالیباف و سابقه مدیریتی وی، بنده را به عنوان مسئول ستاد انتخاب کردند.

وی اعتقاد قالیباف، تبعیت از نظام و ولایت فقیه را از ویژگی‌های مهم قالیباف ذکر کرد.

این استادیار دانشگاه گیلان متذکر شد: قالیباف در راستای نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حرکت می‌کند و روحیات او به این حوزه نزدیک است و در چارچوب اندیشه‌های مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد.

وی شناخت مردم از قالیباف را از ویژگی دیگر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: قالیباف یک بار در انتخابات تست شد و مردم او را می‌شناسند.

شکرگزار ویژگی دیگر قالیباف را هشت سال مدیریت شهر تهران بیان کرد و یادآور شد: قالیباف همواره در مدت مدیریت خود از حاشیه‌های سیاسی دور بود.

وی خدمات مناسب عمران و شهری در تهران را از ویژگی‌های مهم قالیباف برشمرد و تصریح کرد: تهران به اندازه چند استان جمعیت دارد و مدیریت چنین کلانشهری نیازمند یک مدیر توانمند است که قالیباف توانست از پس مشکلات این شهر بزرگ برآید.

شهردار اسبق رشت، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های قالیباف پشتیبانی رأی او در تهران است، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد با پشتیبانی این رأی توانست وارد انتخابات نهم ریاست جمهوری شود.

وی با اشاره به اینکه رأی تهران در آرای قالیباف تاثیرگذار است، متذکر شد: آمار قالیباف در تهران بالاتر از کاندیداهای فعلی است و این نقطه مثبت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول