اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت مستقل

ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در جنوب کرمان راه‌اندازی شد

مسئول ستاد مردمی محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری در جنوب کرمان گفت: ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف به صورت مستقل در جنوب کرمان راه‌اندازی شد.

ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در جنوب کرمان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت شهریار سنجری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: با راه‌اندازی این ستاد در جنوب کرمان به صورت مستقل به دنبال ایجاد نشاط و هیجان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم.

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در جنوب کرمان افزود: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت و موقعیت این منطقه تصریح کرد: ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف به صورت مستقل در جنوب کرمان راه‌اندازی شد و این ستاد به صورت مستقل از ستاد استان کرمان فعالیت می‌کند.

سنجری با اشاره به فعالیت خوب ستادهای محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های جنوب کرمان خاطر نشان کرد: ستادهای محمدباقر قالیباف در شهرستان‌ها به صورت گسترده در حال فعالیت است.

انتهای پیام/80003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول