اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در مازندران:

بسیج از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند / حمله 200 شبکه ماهواره‌ای به اندیشه انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج در انتخابات طرفدار کاندیدای خاصی نیست.

بسیج از هیچ کاندیدای خاصی طرفداری نمی‌کند / حمله 200 شبکه ماهواره‌ای به اندیشه انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در نشست عاشقان ولایت این شهرستان بیان داشت: بسیج در انتخابات طرفدار کاندیدای خاص نیست و این موضوع که سازمان بسیج مستضعفین را حامی کاندیدایی خاص کنند دروغ است.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات طرفدار گفتمان امام و رهبری هستیم، خاطر نشان کرد: باید گوش کنیم به معیارهایی که مقام معظم رهبری درباره انتخابات بیان می‌فرمایند، عمل کنیم.

سردار نقدی ملت ایران را شایسته‌ترین ملت‌های جهان برشمرد و تاکید کرد: باید برای خلق حماسه سیاسی که مورد نظر رهبری است همه تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دشمنی‌های مستکبران و آمریکای جنایتکار اشاره کرد و به تلاش بیهوده این کشور در ناامید کردن مردم ایران پرداخت.

نقدی تاکید کرد: امروز بحران و به بن‌بست رسیدن در زندگی غربی‌ها بیداد می‌کند و بشر در تمدن غربی ناامید شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دنیا به دنبال تمدن اسلامی است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی زمانی به مقابله و دفاع از کیان خود پرداخت که تمام دول و دولت‌ها پشتیبان عراق بودند.

وی اضافه کرد: این اتفاق در طول تاریخ برای هیچ کشور روی نداده است و ایران اسلامی با پشتیبانی معنوی و پیروی از ولایت فقیه از کیان خود دفاع کرد.

این مسئول با اعلام اینکه دشمنان بعد از جنگ، تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند، یادآور شد: این برنامه طی 10 سال بر علیه کشورمان طراحی شد ولی به موفقیتی نرسیدند.

نقدی ورود مواد مخدر، مشروبات الکلی، فیلم‌های مبتذل و مستهجن را نمونه‌ای از روش دشمنان در اجرایی کردن نقشه تهاجم فرهنگی برشمرد و خاطر نشان کرد: افرادی در آمریکا آموزش می‌دیدند تا جریان‌های غیراخلاقی و غیردینی را در ایران ترویج کنند.

وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی تا جایی پیش رفت که از مسیرهای سیاسی، راه نفوذ می‌خواستند که با توکل بر خدا، پشتیبانی معنوی اهل بیت، تمام نقشه‌هایشان، نقش بر آب شد.

سردار نقدی ادامه داد: فتنه 88 به همین روش و هدف پایه‌گذاری شد تا میوه انقلاب را بچینند ولی موفق نشدند.

نقدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر قربانی زیادی داده است، اعلام کرد: در سال گذشته 700 تن مود مخدر در کشور کشف شده است که این مقدار از کل کشورهای جهان بیشتر بوده است.

وی به تلاش رسانه‌ای برای منزوی کردن ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 80 کانال رادیویی و 120 کانال تلویزیونی به اندیشه و تفکر ایران اسلامی حمله می‌کنند.

نقدی ثمره خون شهدا را ارزشمند و آسمانی توصیف کرد و افزود: خون شهدا و ایثار رزمندگان باعث می‌شود تا تهاجم فرهنگی دشمنان به سرانجام نرسد.

این مسئول جنگ اقتصادی را آخرین تیر ترکش آمریکایی‌ها بر علیه ایران اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی با پیروزی در مقابل این نقشه جدید دشمنان، آمریکایی‌ها را خلع سلاح می‌کند.

به گزارش فارس، پس از پایان سخنرانی سردار نقدی یکی از دختران نونهال بسیجی مازندرانی با خواندن شعر و دکلمه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

انتهای پیام/2296/ک40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول