اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-168

آجدانی: جناح‌های مختلف حساسیت کمتری بر روی روحانی دارند

یک مدرس دانشگاه گفت: جناح‌های مختلف حساسیت کمتری بر روی آقای روحانی دارند و بهتر است ائتلاف به سمت این نامزد انتخابات باشد.

آجدانی: جناح‌های مختلف حساسیت کمتری بر روی روحانی دارند

لطف‌الله آجدانی مورخ، روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: اجماع بر روی یکی از دو نامزد نزدیک به آقای هاشمی و خاتمی، یک ضرورت است.

وی ادامه داد: جناح‌های مختلف حساسیت کمتری بر روی آقای روحانی دارند و بهتر است ائتلاف به سمت این نامزد انتخابات باشد.

آجدانی درباره تعدد کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد:‌ با توجه به تعدد کاندیداهای اصولگرا، ادامه رقابت‌ها برای بسیاری از آنها، تجمیع آرای اصولگرایان را صلب کرده و زمینه مناسبی است تا اصلاح‌طلبان با اجماع بر روی یک نامزد، پیروزی در انتخابات را فراهم کنند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد اردوگاه اصولگرایان در انتخاب یک نامزد، به اجماع فراگیر دست یابند، متذکر شد: با توجه به وضعیت موجود و فرض اجماع اصلاح‌طلبان، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود و در صورت تحقق این اتفاق، پیش‌بینی می‌شود گزینه اجماع اصلاح‌طلبان، در دور دوم از موفقیت بالایی برخوردار باشد.

وی در این زمینه که گفته می‌شود جلیلی، کاندیدای دولت است، گفت: با این ادعا که جلیلی، روی دیگر احمدی‌نژاد است موافق نیستم اما موافقم که جلیلی با تکیه بر گفتمان انقلابی خود، شکل دیگری از احمدی‌نژاد قبل از اتخاذ رفتارهای سیاسی و انحراف، با احمدی‌نژاد همخوانی دارد.

آجدانی متذکر شد: این یکی از پیش‌فرض‌های حساب شده جلیلی است که با القای این مطلب که او بدیل مشایی است، برخی آرا در لایه‌های مختلف نزدیک به مشایی و احمدی‌نژاد را جذب کند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه جلیلی با احمدی‌نژاد فعلی کاملا متفاوت است، گفت: بعید می‌دانم نسبتی بین جلیلی و این احمدی‌نژاد باشد.

انتهای پیام/86007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول