اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

انتخابات قدرت چانه‌زنی و امنیت ملی ایران را افزایش می‌دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایران با شتاب 11 برابر متوسط پیشرفت دنیا در حال حرکت است، گفت: انتخابات قدرت چانه‌زنی و امنیت ملی ایران را افزایش می‌دهد.

انتخابات قدرت چانه‌زنی و امنیت ملی ایران را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا نقدی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان اظهار داشت: اگر ایران می‌خواست با آمریکا سازش داشته باشد باید از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب به این فکر بود.

وی افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی، زیر بارش باران گلوله بعثی‌ها، زیر بمباران کربلای 5 و تشییع جنازه عظیم شهدا در آن شرایط بسیار سخت و نفس‌گیر سازش نکردیم، حال با افزایش و کاهش قیمت‌ها سازش معنایی ندارد.

نقدی یادآور شد: ما با انقلاب خود به مردم دنیا با بیداری اسلامی این قدرت را دادیم که می‌توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و با این وجود مردم لبنان، یمن، سوریه، فلسطین، غزه، مصر و لیبی به میدان‌ها کشیده شدند حال چگونه می‌توانیم به سازش فکر کنیم و حرفی از آن بزنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکایی‌ها بودند هم‌اکنون با ورود ایران دیگر آمریکایی‌ها توان ورود به این کشورها را ندارند، گفت: رئیس جمهور و مقامات کشور ما با استقبال پرشور مردم ونزوئلا و بولیوی روبرو هستند با این وجود با چه رویی می‌توان گفت ایران با آمریکا سازش کند.

* استکبار جهانی از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارد

وی در بیان دلایل رد سازش یادآور شد: افرادی که اعتقاد به مذاکره دارند حتما به بیانات رهبر انقلاب رجوع کرد که بسیار مهم و برای آن‌ها قانع‌کننده خواهد بود.

نقدی با اعلام اینکه برخی کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند که باید بعضی امتیازها داده شود تا فشارها از روی ایران کاسته شود، افزود: ولی دشمن با اصل اسلام ما دشمنی دارد، چه لزومی دارد امتیاز بدهیم تا فشارها کاسته شود باید بدانیم با دادن امتیاز نه تنها فشارها کاسته نمی‌شود بلکه افزوده می‌شود.

به گفته نقدی، استکبار جهانی از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران در گرو مقاومت ایستادگی و سازش‌ناپذیری است، یادآور شد: آن‌ها با کاهش قیمت نفت قصد داشتند ایران اسلامی را به زمین بزنند البته باید نگاه کنیم و عبرت بگیریم که این همه پیشرفت ایران نتیجه مقاومت و ایستادگی است زیرا قبل انقلاب از کشوری همانند بنگلادش پزشک برای معالجه ایرانیان می‌آمد.

* سفر 50 کشور دنیا به ایران برای درمان بیماری‌ها

 

وی گفت: هم‌اکنون 50 کشور دنیا و حتی کشورهای اروپایی برای درمان به ایران می‌آیند و به کشوری بزرگ در توریست درمانی تبدیل شدیم.

نقدی با تاکید بر اینکه ایران مقتدرترین نیروی مسلح منطقه و از برترین و مقتدرترین نیروی مسلح دنیا محسوب می‌شود، عنوان کرد: ایرانی که قبل انقلاب توان ساخت آفتابه و شیلنگ نداشت و این لوازم از اسرائیل به کشورمان می‌آمد هم‌اکنون به یکی از بزرگترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی نتیجه همکاری و سازش با آمریکا را به غارت بردن 6 میلیون بشکه نفت در زمان پهلوی دانست و گفت: آن زمان دور تا دور تهران پر از زاغه‌نشین‌ها بود.

* ایران با شتاب 11 برابر متوسط پیشرفت دنیا در حال حرکت است

وی با بیان اینکه این همه پیشرفت عظیم در سدسازی، بزرگراه، عمران، سیاست و فرهنگ نتیجه عدم سازش و قدرت ایستادگی است، یادآور شد: هم‌اکنون با ساخت 4 میلیون مسکن مهر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و به فرموده رهبر انقلاب ایران با شتاب 11 برابر متوسط پیشرفت دنیا در حال حرکت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نتیجه سازش با آمریکا را می‌توان در کشوری همانند مصر با آن همه زمین حاصلخیز مشاهد کرد که در آن حدود 3 میلیون نفر شب‌ها را در گورستان‌ها می‌خوابند.

وی با اشاره به اذعان کارشناسان غربی یادآور شد: آن‌ها معتقدند ایران بعد 35 سال مقاومت در همه زمینه‌ها از بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز جلوتر است.

نقدی تصریح کرد: در ادامه ایستادگی و عزت‌آفرینی خود باید گوش به فرمان بیانات رهبر انقلاب باشیم.

نقدی با اعلام اینکه باید ظرفیت‌ها را فعال کنیم، اذعان داشت: سازش فقر و ذلت می‌آورد.

وی ادامه داد: در مازندران حدود 200 هزار هکتار زمین زهکشی مناسب ندارند و با این کار کاملا علمی می‌توان از بزرگترین ظرفیت‌ها استفاده کرد البته متوسط تولید برنج‌کاران مازندرانی 6/4 تن در هکتار است که با تلاش و کوشش می‌توان این میزان را حتی به سه برابر افزایش داد.

* با توجه به معیارهای رهبری در معرفی کاندیدای اصلح، به افراد نمره دهیم

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در کشورمان گفت: با آمدن پای صندوق‌های رأی در ایران اسلامی می‌توان قدرت چانه‌زنی، امنیت ملی، قدرت بین‌المللی و شکست تحریم‌ها را افزایش داد.

نقدی اشاره کرد: باید با توجه به معیارهای مقام معظم رهبری در معرفی کاندیدای اصلح به افراد نمره داد و مقام معظم رهبری با اشاره به مستندهای کاندیداها فرمودند هیچ نامزدی سیاه‌نمایی نکند.

وی اضافه کرد: کاندیدایی که می‌خواهد به اجانب امتیاز بدهد از ابتدا مردود است، کسانی که مؤمن هستند، اعتقاد به ولایت فقیه و دین مبین اسلام دارند، شجاع، مدبر، مدیر بوده و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی دارند توسط مردم انتخاب شوند.

نقدی با اعلام اینکه رئیس جمهور آینده نباید در مقابل دشمنان به خود ترس راه دهد، گفت: رئیس جمهور آینده نباید به حاشیه رفته بلکه در متن بوده، پاک، متدین، پرهیزکار و متدین به ارزش‌ها باشد.

وی در پایان اذعان داشت: مردم باید فردی را برگزینند که از پول بیت‌المال و اموال مشکوک استفاده نکند، اصول فرهنگی، اصول اقتصادی امام و اصول سیاسی و فرهنگی امام امت مدنظر کاندیدای اصلح باشد و در زمینه سیاست خارجی، داخلی و بین‌المللی مطیع امام و رهبر انقلاب باشد.

انتهای پیام/86012/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول