اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت عملی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان:

قالیباف شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد

عضو هیئت عملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: قالیباف نسبت به کاندیدا‌های دیگر از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات و انتخاب شدن برای ریاست جمهوری برخوردار است.

قالیباف شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد

رضا اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان و رسانه‌ها باید در راستای برگزاری انتخابات به دو موضوع توجه داشته باشند، اظهار کرد: فراهم و مساعد کردن زمینه‌های مشارکت مردم در انتخابات و افزایش انگیزه‌های مردم برای حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در هفته پایانی تبلیغات برای انتخابات باید زمینه‌ها و شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم و انگیزه‌های مردم برای حضور حماسی در این انتخابات نیز باید تقویت شود، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای انتخابات باید به صورتی باشد که نقش تعیین‌کننده مردم برای حضور در انتخابات مشخص شود.

عضو هیئت عملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با تاکید بر اینکه هر یک از رسانه‌های صوتی، تصویری و نوشتاری نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات به عهده دارند، تصریح کرد: در حال حاضر صدا و سیما با برگزاری مناظره‌ها و گفت‌و‌گو با کاندیدا‌ها بخش عمده‌ای از وظیفه خود را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های سنتی نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای افزایش انگیزه‌های مردم برای حضور در انتخابات را دارند، ادامه داد: در صورتی که مردم احساس کنند که نوع رأی دادن آن‌ها سرنوشت کشور را مشخص می‌کند، بدون شک با حضور حداکثری در انتخابات حاضر می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه تجربه چندین ساله نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که مردم با حضور جدی و حماسی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، تاکید کرد: در حال حاضر گونه‌شناسی مختلفی از رأی‌دهندگان در کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مردم حضور در انتخابات را وظیفه و حق و تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانند و درصد عمده‌ای از افراد با این دید در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: برخی از افراد نیز شرکت در انتخابات را تنها حق خود می‌دانند.

عضو هیئت عملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با بیان اینکه مردم براساس تشخیص خود کاندیدای اصلح را انتخاب می‌کنند، گفت: قالیباف براساس تجارب و فعالیت‌های اجرایی خود در سطح کشور فردی اصلح بوده و نسبت به کاندیدا‌های دیگر از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات و انتخاب شدن برای ریاست جمهوری برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت توجه مردم به ویژگی‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم باید با توجه به شرایط کشور و ویژگی‌ها و شاخصه‌های کاندیدا‌ها به انتخاب فرد اصلح بپردازند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول