اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 / 278

پایین‌محلی: علمای بزرگ و مراجع عظام تقلید قالیباف را تأیید کرده‌اند

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت: بسیاری از علما و مراجع عظام تقلید قالیباف را تأیید کرده‌اند.

پایین‌محلی: علمای بزرگ و مراجع عظام تقلید قالیباف را تأیید کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی شب گذشته در جلسه‌ای با اعضای ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت: بسیاری از علما، کارکرد این نامزد اصولگرا و مردمی را در شهرداری تهران مثبت و منشأ خیر و برکت برای نظام و انقلاب ارزیابی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همه این اظهار نظرها نشان می‌دهد که این نامزد جهادی، عملگرا و با تجربه مورد تأیید بالاترین سطوح علمای دین و صاحبنظران اسلامی است.

کارنامه اجرایی نامزد ریاست جمهوری باید روشن باشد

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با اشاره به مفهوم اصولگرایی در جامعه عنوان کرد: مهمترین اصل اصولگرایی حفظ نظام و ولایت‌پذیری است که معنای این مفهوم در نوع ادبیات و رفتار سیاسی و اجرایی این نامزد انتخاباتی متجلی است.

وی با اصلح خواندن دکتر قالیباف در بین تمامی نامزدهای این دوره تصریح کرد: کارنامه نامزدی برای کار مهمی چون سکانداری امور اجرایی کشور باید روشن باشد و نشان دهد که آیا این فرد توانایی اداره کشور را می‌تواند داشته باشد یا نه.

تأکید علما و مراجع عظام بر عملکرد قالیباف به عنوان افتخار نظام

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان خاطرنشان کرد: کسانیکه تجربه هشت ساله این نامزد انتخاباتی را در شهرداری تهران دیده باشند حتماً تأیید خواهند کرد که این مدیریت منحصر به فرد چه تحولات مثبتی در این شهر بزرگ ایجاد کرده است.

پایین‌محلی ادامه داد: در نظرات علما و مراجع عظام نیز از این مدیریت به عنوان افتخاری برای نظام و اثری نیک و ماندگار یاد شده است.

تأکید بر نقش مردم در برنامه‌های قالیباف

وی الزام به قانون را از مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور برشمرد و تأکید کرد: در گفتار و برنامه‌های دکتر قالیباف زمانی که از قانون و ظرفیت‌های آن سخن می‌رود، می‌توان یافت که وی به قوانین آشنایی دارد و نمی‌خواهد کم کاری احتمالی را به قانون ربط دهد.

پایین‌محلی با تأکید بر مردم محوری به عنوان مهمترین رکن در ادبیات اجرایی این نامزد جهادی ادامه داد: قالیباف در تمامی برنامه‌هایش و حتی مناظراتی که انجام شد، هیچگاه از مردم و نقش ارزشمند آنان غفلت نکرده است.

وی یادآور شد: همه باید بدانیم خدمتگزار مردم هستیم و این مردم هستند که تشخیص می‌دهند چه کسی را به عنوان خدمتگزار خود انتخاب کنند.   

انتهای خبر/83002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول