اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر سوادکوه خبر داد

گزارش 4 کشته و 5 مصدوم در تصادف‌های سوادکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از کشته شدن 4 نفر و مصدوم شدن 5 نفر در مرحله اول ترافیک نیمه خرداد محور سوادکوه خبر داد.

گزارش 4 کشته و 5 مصدوم در تصادف‌های سوادکوه

جهانگیر آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در چهار پایگاه امدادی این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای «گدوک»، «ارفع ده»، «دوگل» و «جوارم» در ترافیک سنگین نیمه خرداد ماه به ارائه خدمت جاده‌ای پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در ترافیک سنگین حضور مسافران برای شمال در نیمه خرداد سال جاری شاهد تصادف شدید شش دستگاه خودرو بوده‌ایم، افزود: این تصادفات بین کامیون، نیسان وانت، سمند و پراید رخ داده و منجر به کشته و مصدوم شدن 9 نفر شده است.

وی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه اقدام به فعالیت امدادی برای پنج مصدوم و چهار کشته تصادفات روزهای اخیر کرده‌اند.

آذری به تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه نیسان وانت در محدوده سه کیلومتری پایگاه «گدوک» به سمت شمال اشاره و خاطر نشان کرد: مصدوم سرنشین خودروی نیسان وانت پس از انجام کمک‌های اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به تصادف خودروی سواری سمند با پراید در روز 14 خرداد ماه اشاره و با بیان اینکه در این تصادف شاهد کشته و زخمی شدن چهار نفر بوده‌ایم، یادآوری کرد: دو سرنشین خودروی پراید در این حادثه کشته شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر سوادکوه با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی و تحویل اجساد به مقامات انتظامی کردند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به امدادرسانی جمعیت هلال احمر این شهرستان به تصادف دو دستگاه کامیون ایسوزو با پراید برای 15 خرداد ماه در داخل تونل «ورسک» اشاره و خاطر نشان کرد: دو کشته شده خودروی پراید و دو مصدوم کامیون با حضور امدادگران پایگاه‌های «گدوک»، «ارفع ده» و دوگل و با استفاده از ست نجات هیدرولیک رهاسازی شدند و مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب و کشته‌ شدگان تحویل مقامات انتظامی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای روان‌سازی برگشت مسافران از محور سوادکوه خبر داد و اذعان داشت: راهنمایی خودروهای عبوری و روان‌سازی ترافیک و خدمات امدادی به تصادفات از وظایف جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/‌86015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول