اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار

طرح پیشگیری و کنترل طلاق در استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای طرح پیشگیری و کنترل طلاق در استان خبر داد.

طرح پیشگیری و کنترل طلاق در استان مرکزی اجرا می‌شود

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این میزان اعتبار با توجه به بالا بودن آمار طلاق و همچنین اجرای طرح پیشگیری و کنترل طلاق در استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته طرح کاهش طلاق به صورت پایلوت در شهرستان اراک به مرحله اجرا در آمد که تلاش می‌شود در سال‌جاری شاهد اجرای این طرح در سطح استان باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اجرای طرح کاهش طلاق در اراک طی سال گذشته نتایج بسیار ارزشمندی به همراه داشت که کاهش 3,37 درصدی آمار طلاق در مقایسه با سال 90 از مهم‌ترین نتایج این طرح به شمار می‌رود.

فتح‌آبادی گفت: در سال گذشته 300 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای طرح پیشگیری و کنترل طلاق اراک اختصاص یافته بود که امسال با توجه به اجرای این طرح در استان این میزان به 200 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته جامعه هدف این طرح در سال‌جاری یک میلیون و 400 هزار نفر است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به راه‌اندازی بخش مشاوره خانواده دادگستری استان تأکید کرد: با توجه به نقش و جایگاهی که مشاوره می‌تواند در حل مشکلات زناشویی داشته باشد، امسال شاهد راه‌اندازی بخش مشاوره در دادگستری استان خواهیم بود.

انتهای پیام/87012/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول