اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان مطرح کرد

اعلام لیست نهایی حامیان ولایت برای شورای شهر مشهد / تشریح 4 شاخص جبهه برای لیست شورای شهر

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان از اعلام لیست نهایی این جبهه خبر داد و چهار ملاک ولایتمداری، تعهد، تخصص و قدرت اجرایی را به عنوان شاخص‌های کاندیداهای لیست جبهه حامیان ولایت عنوان کرد.

اعلام لیست نهایی حامیان ولایت برای شورای شهر مشهد / تشریح 4 شاخص جبهه برای لیست شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید موسی علم‌الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد در ارتباط با لیست نهایی جبهه حامیان ولایت خراسان‌رضوی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات ریاست جمهوری حائز اهمیت است بنابراین انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز کم اهمیت نبوده و باید نسبت به آن اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

وی افزود: بنابراین همان طور که پیش از این به رسانه‌ها اعلام کرده بودیم لیست این جبهه با کارشناسی‌های بسیار زیاد و با استفاده از تشکیل پنج اتاق فکر نهایی شده است؛ در این لیست خط‌ قرمز ما اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیست بلکه تنها خط قرمز ما این بوده که آیا کاندیدا در شورای شهر مثمرثمر است و یا خیر.

* تشریح چهار شاخص جبهه حامیان ولایت برای لیست شورای شهر مشهد

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان خاطرنشان کرد: در این راستا چهار شاخصه را مشخص کردیم که ولایتمداری، تعهد، تخصص و قدرت اجرا این شاخصه‌ها است؛ البته در میان کاندیداهای فعلی شاید بسیاری این چهار شاخصه را داشته باشند ولی در عین حال موفق‌ترین‌ها را در لیست قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای ما اصولگرا بودن و اصلاح‌طلب بودن و سایر عناوین به هیچ وجه مهم نبوده و لذا در لیست نهایی از تمامی طیف‌ها حضور دارند؛ برخی یاد گرفتند برای بالا رفتن خود از تخریب استفاده کنند بنابراین ما این طیف‌بندی‌ها و تخریب‌ها را در نظر نگرفته و افراد را براساس تنها همین چهار شاخصه ارزیابی کرده و در لیست قرار دادیم.

*کسی که در فتنه حضور یافته، ولایتمدار نیست

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه افرادی که در جریان انحرافی و فتنه هستند قطعا تعهدی نداشته و ولایتمدار نیستند، متذکر شد: اینگونه نبوده که توجه به جریان انحرافی نداشته باشیم بلکه به گفته‌های دیگران اعتماد نکرده‌ایم؛ البته نباید فراموش کنیم که ولایتمداری صرف گفتن و قول نبوده بلکه باید در اجرا نشان داده باشد، کسی که در فتنه حضور یافته به هیچ عنوان ولایتمدار نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشهد مقدس شهری مذهبی و مترقی صنعتی است، اذعان داشت:‌ افرادی که در عرصه شورای شهر حضور می‌یابند چه از جهت مذهبی و چه از جهت علمی باید تخصص‌های لازم را داشته باشند؛ شاید تفاوت میان جبهه حامیان ولایت با سایر ائتلاف‌ها و جبهه در موضوع لیست‌ها این است که آن‌ها افراد را بر حسب تخصص‌ها انتخاب می‌کنند در حالی که انتخاب ما براساس تمام گزینه‌ها بوده است.

*نگاه ولایتی به جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا

وی افزود: به تعبیر دیگر باید یک شخص متخصص در تمامی زمینه‌ها باشد چراکه باید این افراد در تمام رای‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان با اشاره به نظر نامزد منتخب این جبهه در ارتباط با جایگاه شوراهای شهر گفت: نظر علی‌اکبر ولایتی برخلاف دیگر نامزدهای ریاست جمهوری که به انتخابات شوراها ورود پیدا نکردند تا رایشان شکسته نشود، بر این اساس است که دولت در اداره کشور نیاز به شوراهایی همفکر و همسو و در راستای حل دغدغه‌های معیشتی مردم دارد.

گفتنی است لیست 14 نفره جبهه حامیان ولایت برای شورای شهر مشهد در ذیل آمده است:

1-حجت الاسلام اخلاقی

2-علیرضا جوان

3-مرتضی خادمی

4-کاظم دبیری

5- اشرف دهقان تبارکی

6-حسن رامیار

7-سید ایمان رضوانی

8-سید جواد رضویان راد

9-جواد ستاری

10-محمد عظیم شهیدی

11-حمید قاسمی هنری

12-سید مهدی عبادی

13-مژگان محرم

14-جلیل موفق

انتهای پیام/70003/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول