اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان ولایتی را کاندیدای مورد حمایت خود معرفی کرد

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان از انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در انتخابات یازدهم ریاست ‌جمهوری خبر داد.

جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان ولایتی را کاندیدای مورد حمایت خود معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدموسی علم‌الهدی صبح امروز در افتتاحیه ستاد خیابان احمدآباد جبهه حامیان ولایت و افتتاح رسمی ستاد مردمی علی اکبر ولایتی در خراسان‌رضوی، با اشاره به شاخصه‌های انتخابات ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت این جبهه اظهار کرد: اینکه ولایتی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود انتخاب کردیم به صرف تنها نظرسنجی‌ها و آرا و پول و مباحث مالی نبوده است بلکه دلایلی برای این انتخاب داشته‌ایم.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که این جبهه امتحان خود را پس داده است پس هیچ زمانی با پول و یا مثل پول خریده نمی‌شود.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان خاطرنشان کرد:‌ یکی از شاخص‌ترین شعارهای ما ولایتمداری است؛ به واقع ظهور و بروز شاخصه ولایتمداری را در علی اکبر ولایتی نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر دیده‌ایم که این به معنای ولایی‌نبودن سایر کاندیداها نیست چراکه اگر اینگونه بود شورای نگهبان نمی‌پذیرفت.

وی تصریح کرد: به تعبیر دیگر ما ولایتمداری را در ولایتی نسبت به هفت کاندیدای دیگر قوی‌تر دیدیم به هرحال وی مشاور مقام معظم رهبری و نزدیک به ایشان است؛ برخی امروز به خیال خود برای تخریب ولایتی عنوان می‌کنند که «ولایتی آقا اجازه است» درحالی که در پاسخ باید اذعان کنیم که این شاخصه و ویژگی بسیار خوب بوده و نشان از تواضع وی در برابر سخنان رهبر معظم انقلاب دارد.

معین علی اکبر ولایتی در شرق کشور در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به هواداران این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: در تبلیغات هیچ کس حق ندارد به کاندیداها و یا طرفداران کاندیداها بی احترامی کند؛ بی احترامی منطق یک انسان و یک شیعه نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال بهترین هستیم، افزود: امروز ما وضعیت کشور را بحرانی می‌دانیم؛ از اول انقلاب تاکنون این بحران در شکل‌های مختلف بوده ولی امروز وضعیت حادی در کشور وجود دارد بنابراین نیاز به شخصی داریم که تجربه کافی از ابتدای انقلاب تاکنون را داشته باشد پس بر اساس این شاخصه نیز ولایتی نسبت به دیگران از تجربه بیشتری برخوردار است.

دبیر جبهه حامیان ولایت در استان‌های خراسان با بیان اینکه اقتصاد داخلی و مشکلات داخلی نشات گرفته از سیاست خارجه است، متذکر شد: شعار مسلمانان این است که باید تمام جوامع دنیا و ملت‌ها و آیین‌ها به سمت اسلام راهنمایی شوند؛ ما انقلاب کردیم که شعارمان را به دنیا برسانیم درحالی که امروز متاسفانه شاهدیم ما را در دنیا به عنوان تروریست می‌شناسند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال در سخنانی فرمودند که ما با دنیا دشمنی نداریم اگر با آمریکا هم مخالفیم به این دلیل بوده که می‌خواهد بر دنیا و کشورها حکومت کند درحالی که اگر از این اقدام‌ها دست بکشد با او دیگر مخالفتی نداریم. البته با هرکسی که بخواهد سلطه کند ما مخالف هستیم؛ یا اگر امروز اسرائیل را حتی به رسمیت نمی‌شناسیم به این دلیل بوده که می‌خواهد با زور و فریب کشور دیگری را به نام خود بزند.

علم‌الهدی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بنابراین در این عرصه نیز ولایتی و جلیلی را بررسی کردیم که خوب با توجه به اینکه ولایتی از سابقه بیشتری برخوردار بود وی را انتخاب کردیم از طرفی در زمان وزارت خارجه وی، برخی افراد می‌گفتند که نباید ولایتی وزیر خارجه باشد و باید تغییر یابد درحالی که حضرت امام(ره) شخصا دستور دادند باید ولایتی وزیر خارجه باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بنابراین به نظر ما شاید اصلح نسبت به دیگر کاندیداها علی اکبر ولایتی باشد؛ حال اگر فرد دیگری رای آورد آن شخص نیز برای ما عزیز و قابل احترام است چراکه رای مردم به او تعلق دارد. ما نیز در این زمان فعالیت‌هایی را انجام داده‌ایم ولی درعین حال نظر مردم بر دیگری بوده است بنابراین وقتی مقام معظم رهبری این چنین به رای و نظر مردم احترام می‌گذارند ما نیز به عنوان جبهه حامیان ولایت پیش از هر کسی به منتخب مردم احترام گذاشته و او را تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/70003/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول