اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مسابقات لیگ فوتبال مازندران خبر داد

صدرنشینی نکا در لیگ دسته اول فوتبال مازندران

مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم سد نکا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های مازندران خبر داد.

صدرنشینی نکا در لیگ دسته اول فوتبال مازندران

مختار بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان با انجام شش بازی پیگیری شد که در نهایت با صدرنشینی تیم سد نکا همراه بود.

وی تصریح کرد: تیم سد نکا مقابل میزبان خود شاهد کردخیل ساری به برتری یک بر صفر رسید و با هفت امتیاز در صدر جدول جای گرفت.

مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برتری دو بر صفر لمراسک گلوگاه مقابل گرجی جوان رستمکلا خبر داد و افزود: تیم فوتبال استقلال طبقده نیز موفق شد مهمان خود دنیای کمپرس مازندران را سه بر دو شکست دهد.

بابایی ابراز داشت: در جدول رده‌بندی پس از سد نکای هفت امتیازی، تیم‌های لمراسک گلوگاه و استقلال طبقده با هفت امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی با اشاره به پیروزی یک بر صفر آزمایش قائمشهر مقابل خورشید کلا گلوگاه اظهار داشت: دو تیم استقلال رشکلا آمل و نکا سفال در آمل به تساوی یک بر یک رسیدند.

مسئول سازمان لیگ فوتبال مازندران گفت: در آخرین بازی این هفته دو تیم استقلال شمال ساری و خاور جوان آمل به تساوی یک بر یک رسیدند.

بابایی در پایان افزود: هفته چهارم این رقابت‌ها چهارشنبه 22 خرداد با انجام شش بازی به صورت همزمان از ساعت 17 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول