اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

خانه بهداشت روستای ده چشمه بهره‌برداری می‎شود

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز خانه بهداشت روستای ده چشمه از توابع شهرستان فارسان تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

خانه بهداشت روستای ده چشمه بهره‌برداری می‎شود

عباس قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: خانه بهداشت روستای ده چشمه با زیربنای 290 مترمربع با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و خیر محترم سیدحسن مشهد ابراهیم کویتی احداث می‌شود.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که مبلغ 600 میلیون ریال آن توسط خیر محترم تامین می‎شود.

قادری خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از مرکز بهداشتی درمانی، ‌آموزش بهورزی و اورژانس فوریت‌های پزشکی 115 فارسان خبر داد و گفت: این مرکز با اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه و کمک‌های خیرین حوزه سلامت استان احداث شد.

وی با اشاره به برخی از وظایف مجمع خیرین سلامت در استان، خاطر‌نشان کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در یکی دو سال آینده در اکثر شهرستان‌های استان هم مجمع سلامت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/68001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول