اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

توقف صدرنشین در لیگ برتر فوتبال مازندران

تیم صدرنشین وحدت فریدونکنار پس از سه پیروزی متوالی مقابل حریفان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران در هفته چهارم مقابل حریف متوقف شد.

توقف صدرنشین در لیگ برتر فوتبال مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران در شش بازی انجام شده 13 بار توپ وارد دروازه حریفان شد.

تیم صدرنشین وحدت فریدونکنار مقابل میزبان خود مقاومت جویبار با تساوی بدون گل متوقف شد و همچون بازی‌های گذشته تاکنون گلی از حریفان دریافت نکرده است.

در دیگر بازی‌ها تیم طپش قائمشهر دو بر یک مقابل شهدای سلمانشهر پیروز شد و تلاش دو تیم شهروند سورک و شهید کریمی جویبار با تساوی دو بر دو در میاندرود خاتمه پذیرفت.

همچنین پدیده شمال ساری موفق شد میزبان خود دریای زاغمرز را دو بر یک شکست دهد و خزر محمودآباد نیز همچون هفته‌های گذشته مغلوب حریف خود شد.

تیم خزر محمودآباد که فصل گذشته به عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشت و با کسب امتیازات ضعیف به لیگ برتر استان سقوط کرد و این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته مقابل مهمان خود شهدای بابلسر با دو گل مغلوب شد.

در آخرین بازی این هفته دیگر تیم دریای بابل با یک گل میزبان خود شهدای لاویچ چمستان را شکست داد.

به گزارش فارس، در جدول رده‌بندی تا پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران تیم وحدت فریدونکنار با 10 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های دریای بابل با 10 و طپش قائمشهر نیز با 9 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/86005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول