اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

بازسازی کامیون اطفاء‌ حریق توسط کارکنان پالایشگاه جم

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از بازسازی کامیون اطفاء‌ حریق توسط کارکنان پالایشگاه جم خبر داد.

بازسازی کامیون اطفاء‌ حریق توسط کارکنان پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی در این مجموعه امری لازم است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از بازسازی کامیون اطفاء‌ حریق توسط کارکنان پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: برای دومین بار پیاپی یکی دیگر از کامیون‌های اطفاء‌ حریق اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم که نیاز به بازسازی داشت توسط دستان توانمند کارکنان این پالایشگاه بازسازی شد.

دهقان منشادی تصریح کرد: این دستگاه کامیون اطفاء‌ حریق این اداره که به سبب خوردگی مخازن فوم و آب از سرویس خارج شده بود با دستان توانمند کارکنان این پالایشگاه بازسازی شد.

وی اضافه کرد: این دومین کامیون اطفاء‌ حریق بازسازی شده توسط کارکنان پالایشگاه است که با استفاده از تجربه گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است.

این مسئول گفت: این کار مهم پس از عملیات ضخامت سنجی و عیب یابی کامل، صورت گرفت و کارکنان متخصص شرکت پس از بررسی‌های لازم اقدام به جوشکاری از نوع STANLESS و رنگ‌آمیزی و نصب مجدد بر روی کامیون کردند.

وی بیان کرد: بازسازی این کامیون در خارج از شرکت هزینه چشمگیری را به پالایشگاه تحمیل می‌کرد اما بازسازی آن توسط پرسنل داخلی از این امر جلوگیری کرد و اکنون این کامیون به صورت کامل در سرویس قرار گرفته است.

دهقان منشادی افزود: طی اخذ استعلام از شرکت‌های سازنده در زمینه برآورد هزینه تعمیر و بازسازی این کامیون، علاوه بر صرف زمان طولانی، هزینه درخور توجهی از طریق شرکت‌ها اعلام شد که هرگز با بازسازی آن توسط کارکنان شرکت قابل مقایسه نبوده است.

وی ابراز داشت: زمان لازم برای تعمیر توسط شرکت‌های مرتبط بیش از چهار ماه اعلام شد در صورتیکه زمان صرف شده برای تعمیر و بازسازی آن در پالایشگاه کمتر از یک ماه بوده است و این امر هم از نظر زمانی و هم از نظر هزینه‌ها از صرفه قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

دهقان منشادی بیان کرد: عملیات‌های انجام شده بر روی کامیون مورد نظر مطابق با استانداردها بوده و این تلاش و دوراندیشی کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم شایسته تحسین است.

انتهای پیام/2451/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول