اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی مطرح کرد

ارتقای شاخص راه خراسان شمالی با اجرای مصوبات رهبری/ احداث325 کیلومتر راه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به مصوبه ساخت 325 کیلومتر راه روستایی به برکت سفر رهبری گفت: شاخص‌های راه در استان با اجرای مصوبات رهبری ارتقا می‌یابد.

ارتقای شاخص راه خراسان شمالی با اجرای مصوبات رهبری/ احداث325 کیلومتر راه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی علی‌اصغر بدیعی با اشاره به برنامه اجرای سه ساله این پروژه‌ها بیان داشت: 4 هزار و 265 کیلومتر راه روستایی در استان وجود داشته که هزار و 800 کیلومتر آن آسفالت است.

وی افزود : پس از ساخت 325 کیلومتر راه روستایی از طریق محل اعتبارات سفر در استان ، به شاخص راه روستایی استان 15 درصد اضافه می‌شود و به عدد 55 درصد خواهیم رسید که با شاخص کشوری فاصله کمی دارد.

بدیعی مقدم به طرح راهسازی  بجنورد – سنخواست اشاره کرد و گفت: این محور از اهمیت زیادی در توسعه حمل و نقل در استان برخوردار است که به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: طول این محور 75 کیلومتر بوده که 50 کیلومتر از آن در دست پیمان و ساخت می‌باشد و 12 کیلومتر آن آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مابقی 25 کیلومتر آن مطالعه شده است خاطر نشان کرد: این قسمت به مرحله پیمان نرسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی به پروژه‌های در دست اجرای قرارگاه خاتم هم اشاره کرد و گفت: 170 کیلومتر از محورهای روستایی در استان در دست قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول