اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان:

تیم هندبال مس کرمان خارج از کشور اردو می‌زند

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: در نظر داریم اردوی آماده‌سازی تیم هندبال صنعت مس کرمان در صورت مهیا شدن شرایط، خارج از کشور برپا شود.

تیم هندبال مس کرمان خارج از کشور اردو می‌زند

محسن اخگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز تمرینات آماده‌سازی تیمش از ابتدای هفته جاری اظهار داشت: تمرینات بدنسازی تیم از روز شنبه با حضور بخشی از بازیکنان تیم آغاز شده است و امیدوارم با آغاز تمرینات از هفته آینده تیم با ترکیب کامل خود تمرینات را دنبال کند.

وی افزود: طی چند سالی که در عرصه مربیگری فعالیت می‌کنم، این برای نخستین بار است که با یک باشگاه رسمی و با پشتوانه مالی مناسب در لیگ برتر هندبال ایران شرکت می‌کنم، در واقع احساس کردم برای حفظ جایگاه هندبال کرمان در سطح کشور و ایجاد یک پایگاه جدید می‌توان از طریق باشگاه مس به این هدف دست یافت.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان با بیان اینکه به عنوان سرمربی تیم متعهد اجرای سیاست‌ها و اهداف باشگاه در مورد تیم هندبال هستیم، ابراز داشت: بیشتر بازیکنان تیم در فصل گذشته با قراردادهایی یک ساله جذب تیم شده‌اند که به عقیده من این مسئله غیرحرفه‌ای بوده و نوعی سرمایه‌سوزی است.

اخگر عنوان کرد: با باشگاه قرارداد یک ساله‌ای دارم و با توجه به شرایط کنونی، در بحث بازیکنان تصمیم دارم تا از تعدادی از بازیکنان توانمند بومی و بخشی از بازیکنان غیر بومی برای تکمیل تیم مس برای حضور موفقیت‌آمیز در لیگ فصل آتی استفاده کنم.

وی خاطر نشان کرد: بستن تیمی قدرتمند و با توان فنی بالا در فصل جاری مسابقات در برنامه‌های باشگاه نیست، بلکه هدف ما در سال جاری استفاده از بازیکنان بومی بود، اما با توجه به شرایط قراردادهای یک ساله بازیکنان سیاست باشگاه بر استفاده از بازیکنان بومی و غیربومی تغییر کرد.

اخگر تصریح کرد: در هر حال برای این فصل تنها هدف ما حضوری شایسته و موفق با هدف ایجاد پایگاه و جایگاه جدیدی برای هندبال کرمان در سطح کشور است تا بتوانیم از این سرمایه خود در راه پیشرفت هندبال استان کرمان برای سال‌های بعد استفاده مطلوب کنیم.

وی بیان داشت: قول کسب مقام و سکو را به هیچ فردی نداده‌ام، در ورزش حرفه‌ای قول کسب مقام و عنوان دادن حرفه‌ای نیست، در واقع ما باید با جذب بازیکن و پر کردن خلأ‌های موجود در تیم در فصل جاری خود را با شرایط موجود وفق دهیم، همچنین در نظر داریم تا در صورت مهیا شدن شرایط اردوی آماده‌سازی تیم را در خارج از کشور برپا کنیم.

به گزارش فارس‌ فرید علی‌مرادی، مجید زراعتی و مرتضی پاک‌عقیده به عنوان اعضای کادر فنی و سرپرست در کنار محسن اخگر مسئولیت فنی و سرپرستی تیم مس را در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بر عهده دارند.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول