اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

دست‌اندرکاران انتخابات فقط به وظایف خود عمل کنند

فرماندار کرمان گفت: هر یک از دست‌اندرکاران امر انتخابات، طبق دستورالعمل‌ها تنها به وظایف خود عمل کنند و از مداخله در سایر امور بپرهیزند.

دست‌اندرکاران انتخابات فقط به وظایف خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمان گفت: هر رأی که روز انتخابات از سوی مردم در صندوق‌ها انداخته می‌شود، همچون تیری است که به سمت دشمن رها می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارد، افزود: تمام مجریان در انتخابات باید علاوه بر انجام وظایف خود مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از دست‌اندرکاران امر انتخابات اعم از نمایندگان فرماندار، بازرسان، ناظران، کاربران و ... وظایف جداگانه‌ای دارند، تصریح کرد: مجریان باید با تعامل، گذشت، کمک به یکدیگر و صبر و حوصله در زمینه برگزاری انتخاباتی حماسی انجام وظیفه کنند.

سعیدی با تاکید بر اینکه در روز 24 خرداد شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، خاطر نشان کرد: با توجه به حجم گسترده و بالای کار باید هر یک از دست‌اندرکاران امر انتخابات، طبق دستورالعمل‌ها تنها به وظایف خود عمل کنند و از مداخله در سایر امور بپرهیزند.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری 13 هزار نفر در کار برگزاری انتخابات شهرستان کرمان ابراز داشت: بیشتر این افراد از نیروهای مردمی هستند که نشانگر مردمی بودن انتخابات در ایران است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه باید با خلق حماسه سیاسی، لبخند را بر لبان رهبر معظم انقلاب جاری کرد، تصریح کرد: بدون شک بدون خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی رقم نمی‌خورد، لذا باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همچون 35 سال گذشته در پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور و دشمن‌شکن داشته باشیم.

انتهای پیام/80019/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول