اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شوش:

روز مزرعه برنج در ایستگاه شاوور شهرستان شوش برگزار شد

مدیر جهادکشاورزی شوش از برگزاری روز مزرعه برنج در ایستگاه تحقیقاتی شاوور شهرستان شوش خبر داد.

روز مزرعه برنج در ایستگاه شاوور شهرستان شوش برگزار شد

علیرضا ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: روز مزرعه برنج با حضور شهرستان‌های مختلف در ایستگاه تحقیقاتی شاوور «شوش» برگزار شد.

وی افزود: توجه به اینکه تولیدات کشاورزی از جمله برنج از اهمیت بسزایی برخوردار است این موضوع باید با برنامه‌ریزی صحیح تحقق یابد.

وی با اشاره به هدف برگزاری روز مزرعه برنج عنوان کرد: هدف از برگزاری روز مزرعه برنج ارتقای سطح دانش کشاورزان و کارشناسان در خصوص کشت ارقام مختلف برنج در شهرستان است.

ملک‌زاده انتقال یافته‌های جدید در خصوص کشت برنج را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اینکه جهشی در تولید هر چه بهتر و بیشتر این محصول داشته باشیم باید همگام با دانش روز حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید برنج در شهرستان را  باید با برنامه‌ریزی مدون و با استفاده از علم روز افزایش داد و با توجه به گستردگی اراضی کشاورزی شوش این هدف دور از دسترس نیست.

مدیر جهادکشاورزی در پایان گفت: رعایت نکات فنی و ارائه توصیه‌های ترویجی از جمله آموزش‌هایی بود که در این روز به کشاورزان آموزش داده شد.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول