اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی لردگان:

2500 هکتار از شالیزارهای لردگان نشاء‌کاری می‎شود

مدیر جهاد کشاورزی لردگان گفت: پیش‌بینی می‌شود 2 هزار و 500 هکتار از شالیزارهای این شهرستان امسال به زیر کشت ارقام مختلف برنج برود.

2500 هکتار از شالیزارهای لردگان نشاء‌کاری می‎شود

غلامعلی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با آغاز کشت نشاء برنج در شالیزارهای این شهرستان پیش‌بینی می‌شود 2 هزار و 500 هکتار از شالیزارهای لردگان امسال به زیر کشت ارقام مختلف برنج برود.

وی با اشاره به ارقام پرمحصول برنج گفت: امسال ارقام چمپا، محلی، کوهرنگ، سازندگی و گرده محلی در سطح شالیزارهای این شهرستان کشت خواهد شد.

سعیدی درباره وضعیت کشت مکانیزه برنج در شالیزارهای این شهرستان اضافه کرد: کشت نشاء در شالیزارهای لردگان از امروز آغاز می‌شود و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی لردگان بر ضرورت گسترش مکانیزاسیون کشاورزی در اراضی زراعی این شهرستان تأکید کرد و گفت: در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی لردگان اقدام به کشت مکانیزه برنج با استفاده از دستگاه نشاءکار در اراضی کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی امسال برای کشت‌های تابستانه در لردگان خاطرنشان کرد: عملیات برداشت جو از 8 هزار و 100 هکتار از اراضی جو در شهرستان لردگان انجام شده که شامل هزار و 500 هکتار جو آبی و 6 هزار و 600 هکتار جو دیم است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول