اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

سعید جلیلی با آیت‌الله واعظ طبسی دیدار می‌کند

سعید جلیلی امروز پس از سخنرانی در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد به زیارت حرم مطهر رضوی می‌رود و با آیت‌الله واعظ طبسی دیدار می‌کند.

سعید جلیلی با آیت‌الله واعظ طبسی دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید جلیلی امروز پس از سخنرانی در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد به زیارت حرم مطهر رضوی می‌رود و با آیت‌الله واعظ طبسی دیدار می‌کند.

سخنرانی سعید جلیلی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد در جمع بیش از 5 هزار نفر از هواداران و مردم مشهد برگزار می‌شود.

حامیان و هواداران جلیلی در استقبال از وی با سر دادن شعارهایی چون «نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم»، «برگ برنده ما شهید زنده ما»، «هیهات من‌الذله» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کردند.

خودروی حامل جلیلی در بین جمعیت متوقف شد

جمعیت بی‌شماری هم‌اکنون در خارج از ورزشگاه شهید بهشتی مشهد حضور دارند که به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه در بیرون سالن منتظر ورود سعید جلیلی هستند.

حضور پرشور هواداران جلیلی به‌گونه‌ای است که هم‌اکنون خودروی حامل جلیلی در نزدیک ورزشگاه شهید بهشتی مشهد در بین جمعیت متوقف شده است.

انتهای پیام/70003/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول