اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

بخش عمده توسعه فرهنگی به دوش روحانیون است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بخش عمده توسعه فرهنگی به دوش روحانیون است.

بخش عمده توسعه فرهنگی به دوش روحانیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد صبح امروز در نشست با مسئولان و روحانیون شهرستان کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و کتاب قرآن نیز بزرگترین کتاب تاریخ بشریت است و همه باید در راستای تبلیغ تعالیم اسلامی اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش کیفیت فعالیت‌های مذهبی مهم‌ترین اولویت تبلیغات اسلامی است و در این راستا همت داریم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بخش عمده توسعه فرهنگی به دوش روحانیون است خاطر نشان کرد: روحانیون با حضور در مساجد و حسینیه‌ها در گسترش فرهنگ دینی تاثیرگذارند و این قشر در برگزاری با شکوه مراسمات مذهبی در سه ماه اخیر در کنگان اهتمام لازم را داشتند.

عظیمی‌فرد تصریح کرد: از مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی انتظار داریم در موضوع رسیدگی به امور روحانیون کوشا باشند.افزایش امکانات فرهنگی و تلاش برای ارتقای تجهیزات فرهنگی و دینی در شهرستان امری مهم و لازم است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: در کنگان شاهد مشارکت فعالانه مردم در مراسمات مذهبی و دینی هستیم و باید این روند تداوم یابد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: از روحانیون انتظار داریم نسبت به حضور در مساجد همت بیشتری کنند و در راستای تبلیغ اسلام اصیل تلاش کنند.

وی بر لزوم تبلیغ سبک زندگی اسلامی تاکید و اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی از شاخصه‌ها و منویات مقام معظم رهبری است که بسترساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

اهرمی ابراز داشت: جامعه ایران یک جامعه دین‌مدار و خدا محور است و در آن پایبندی به دین و سنت تا حدود زیادی یافت می‌شود و به لطف حاکمیت فرهنگ ائمه معصومین (ع) و با همکاری روحانیون، این اداره در صدد آموزش سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول