اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی عنوان کرد

ولایتی دانشمند صاحب‌نظر حوزه علوم انسانی

دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی با بیان اینکه ولایتی دانشمند صاحب‌نظر حوزه علوم انسانی است، گفت: دغدغه‌های وی امروز به عنوان کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی به صورت درس عمومی در همه رشته‌های دانشگاهی برای دانشجویان تدریس می‌شود.

ولایتی دانشمند صاحب‌نظر حوزه علوم انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌علی تابعی با خیر مقدم به علی‌اکبر ولایتی که امروز به خراسان جنوبی سفر کرده بود، اظهار کرد: آرزوی همه مردم غیور، مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی بود که روزی یار مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جمع خود ببینند.

وی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی حضرت‌عالی را مالک اشتر امام و رهبری می‌دانند و برای اثبات این ویژگی بزرگ؛ امروز در بین همه کاندیداهای اصول‌گرا را تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد می‌دانند.

دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی اذعان داشت: حمایت مردم خراسان جنوبی و حمایت و رأی علما و روحانیت و اقشار مختلف استان از شما برای آن است که ما شما را شخصیتی انقلابی قبل و بعد از انقلاب، همراه امام و رهبری و مشاور امین ایشان می‌دانیم.

تابعی ادامه داد: ما معتقد هستیم شما در سخت‌ترین شرایط کشور در دوران دفاع مقدس که علاوه بر تحریم‌ها، جنگ نابرابر با دنیای استکبار را با درایت و مدیریت سیاست خارجه عزت‌مندانه پشت سر گذاشتید.

وی اضافه کرد: ما شما را علاوه بر یک پزشک متخصص و حاذق، دانشمندی صاحب‌نظر در حوزه علوم انسانی می‌دانیم که دغدغه‌های شما امروز به عنوان کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی به صورت درس عمومی در همه رشته‌های دانشگاهی برای دانشجویان تدریس می‌شود.

عضو جامعه روحانیت خراسان جنوبی متذکر شد: امروز اگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سایر علمای بلاد علی‌اکبر ولایتی را از بین سایر کاندیداهای اصول‌گرا به عنوان کاندیدای اصلح معرفی نموده‌اند بدان خاطر است که نقش وی در معادلات جهانی و بین‌المللی خواهد توانست با حفظ حکمت، عزت و مصلحت مورد نظر مقام معظم رهبری، محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود که جامعه و اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است با درایت و مدیریت وی و پرچم‌داری بیداری جهان اسلام و با توکل بر خدا و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به پایان برسد.

انتهای پیام/69017/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول