اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

برنامه‌های حزب مؤتلفه برای انتخابات شوراهای خراسان جنوبی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی برنامه‌های این حزب را برای انتخابات شوراهای شهر در خراسان جنوبی تشریح کرد.

برنامه‌های حزب مؤتلفه برای انتخابات شوراهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تابعی عصر امروز در نشستی در سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: حماسه سیاسی یک حرکت فراگیر است و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، زمینه و عرصه‌ای را فراهم می‌کنند که تبدیل به بسیج حماسی و عمومی می‌شود.

اخلاق انتخاباتی سطحی نیست بلکه امری زیربنایی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات پیش‌رو متذکر شد: نگاه مقام معظم رهبری به دشمنان به گونه‌ای یک نگاه تهاجمی است و مردم با حضور در انتخابات حرکتی تهاجمی داشته که تبدیل به یک حماسه می‌شود و این حماسه آثار زیادی در امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، برای کشور و حتی برای دنیا در بر خواهد داشت.

تابعی در ارتباط با اخلاق انتخاباتی افزود: اخلاق انتخاباتی قبل از اینکه مسئولان و دیگر اقشار را در بر گیرد خود کاندیداها هستند که باید واجد اخلاق خوب باشند.

وی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی یک امر زیربنایی است، ادامه داد: اخلاق یک امر سطحی نیست بلکه کاملا زیربنایی بوده و باید سیاست، اقتصاد، فرهنگ و امور اجتماعی مبتنی بر آن باشد.

با وجود تحریم‌ها، ایران فلج نخواهد شد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری خاطر نشان کرد: انتخاب شعار هر سال توسط مقام معظم رهبری، برگرفته از نظرات کارشناسی شده است و حماسه سیاسی انتخاب ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در سطح ملی مطرح شود.

وی ادامه داد: تحریم‌های موجود که از چند سال پیش ملت را زیر فشار قرار داده نتوانسته و نخواهد توانست ملت ما را فلج کند و ملت ما با همه شرایط موجود و با حضور همگانی در صحنه انتخابات، خود را مدیریت و نیازهای خود را تأمین می‌کنند و زیر بار استکبار دشمن نخواهند رفت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی برنامه‌های این حزب را برای انتخابات شوراهای شهر در خراسان جنوبی تشریح کرد و گفت: هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/69017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول