اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مطرح کرد

اجرای 300 پروژه عمرانی توسط سپاه در ‌کردستان/ برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه سازندگی، از اجرای 300 طرح در سال 91 با صرف اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای 300 پروژه عمرانی توسط سپاه در ‌کردستان/ برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار رجبی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه بیت‌المقدس کردستان با نماینده ولی فقیه در این استان به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و هفته پاسدار گفت: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب برکات زیادی برای انقلاب و نظام خلق کرده است که از جمله آن می‌توان به اقدامات اساسی در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب نام برد.

وی با بیان اینکه این نهاد با وجود نبرد در راه دفاع از حاکمیت نظام و مقابله با ناآرامی‌های قومی در دوران گذشته از مأموریت‌های دیگر خود غافل نبوده است اظهار کرد: مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و همچنین فعالیت‌های سازندگی در داخل کشور، ما را در زمره پیشرفته‌ترین کشورها قرار داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه با وجود تغییر نسل در این مجموعه، سپاه همچنان در حال ایفای وظایف ذاتی خود به بهترین شکل ممکن است رویکردهای این نهاد را به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم‌بندی کرد و گفت: در بخش بیرونی موضوع امنیت مهم‌ترین مأموریت سپاه است.

سردار رجبی با بیان اینکه در این زمینه در تراز قالب قبولی هستیم خاطرنشان کرد: همه می‌توانند امنیت را احساس کنند و با هماهنگی دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کنیم شاخص امنیت را ارتقا بدهیم.

وی در خصوص اقدامات فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اجرای روزانه برنامه‌ها در تمام رده و پایگاه‌های مختلف این نهاد از توسعه جذب نیرو در بسیج و تربیت و افزایش توانمندی‌ها در بسیج به عنوان دیگر برنامه‌ها نام برد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های کردستان در این زمینه از استان‌‌های دیگر جلوتر هستیم ضمن آنکه کیفی‌سازی برنامه‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

سردار رجبی توسعه و تعمیق معنویت را از اولویت‌های سپاه در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: در نظامات سازمانی سپاه اگر چه اقدامات ضربتی کاهش یافته است اما در بعد اقدامات امنیتی کار به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه استان در خصوص توجه به سازندگی از اجرای 300 پروژه با اعتباری بالغ بر 18 هزار و 500 میلیارد خبر داد و افزود: در سال گذشته رکورد محرومیت‌زدایی را شکستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اجرای 265 پروژه در مناطق روستایی و محروم با 8 میلیارد ریال هزینه اظهار کرد: در حوزه جهاد اقتصادی نیز با همکاری مسئولان استان اشتغالزایی از طریق ایجاد 240 کارگاه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال‌ ایجاد شد.

سردار رجبی پیرامون مسئله انتخابات نیز اظهار کرد: از تمام ساختار و توان سپاه به شکل گسترده و به منظور بصیرت‌افزایی و نهضت روشنگری استفاده کرده‌ایم.

وی از در اختیار گذاشتن 2 هزار نفر بنا به درخواست نیروی انتظامی برای تأمین امنیت صندوق‌های رأی خبر داد و گفت: اعزام 20 هزار نفر از اقشار مختلف به‌ ویژه دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور و پذیرش 150 هزار نفر در داخل استان کردستان سایر اقدامات این نهاد بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد طی سال آینده و با حضور استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: در این سمینار هر استان برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت.

سردار رجبی ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح "شهید شوشتری" تأکید کرد: اینگونه اقدامات آثار مطلوبی به همراه خواهد داشت.

وی در پایان درمان 150 نفر از روستائیان کم‌درآمد که مشکلات بینایی داشتند و استقرار نیروهای درمانی سپاه طی چند روز آینده در بیمارستان صحرایی سقز و ارائه خدمات رایگان به آنها را از جمله دیگر اقدامات گذشته و آینده سپاه بیت‌المقدس کردستان ذکر کرد.

انتهای پیام/79012‌/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول