اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه در بوشهر عنوان کرد

ولایتی کتاب زنده تاریخ ایران است

یک استاد دانشگاه در بوشهر گفت: علی‌اکبر ولایتی با داشتن آگاهی کامل از تاریخ ایران اسلامی، کتاب زنده تاریخ ایران است.

ولایتی کتاب زنده تاریخ ایران است

سیدعبدالعزیز بلادی بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر ضمن اعلام حمایت خود از علی‌اکبر ولایتی، اظهار داشت: ولایتی شخصیتی است که آگاهی تمام از تاریخ ایران اسلامی و باستانی دارند و می‌توان ایشان را به عنوان کتاب زنده تاریخ ایران دانست.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ولایتی با مسئولیت‌های مهمی که در طول انقلاب اسلامی ایران داشته و اکنون هم مسئولیت‌های بسیار ارزشمند و ویژه‌ای زیرنظر رهبری دارند، بنده به همه همشهریانی که به من اعتقاد دارند و به همه دانشجویانم اعلام می‌کنم که به ولایتی رأی بدهند و از ایشان هم حمایت کامل خود را اعلام می‌کنم.

وی بر لزوم حضور همگانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و بیان داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای تحقق حماسه سیاسی باید به صورت گسترده و پرشور در انتخابات حضور یابیم.

لازم به ذکر است که سید عبدالعزیز بلادی، مدیرکل اسبق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل اسبق میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر و استاد دانشگاه‌های استان بوشهر است.

مرحوم آیت‌الله مجتهد علم‌بلادی نیز عموی ایشان است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول