اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور خبر داد

توسعه رشته‌های تحصیلی مقطع دکترا در واحدهای گچساران، یاسوج، بوشهر و دشتستان

دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور از پیگیری توسعه رشته در مقطع دکترا در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای گچساران، یاسوج، بوشهر و دشتستان خبر داد.

توسعه رشته‌های تحصیلی مقطع دکترا در واحدهای گچساران، یاسوج، بوشهر و دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسعود زاده‌باقری امروز در جلسه هم‌اندیشی با رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد و رؤسای واحدهای دانشگاهی این منطقه گفت: بحث اخلاق در مدیریت از جمله مواردی بوده که مورد توجه ویژه است.

وی با بیان این‌که توسعه اخلاق باید در همه ابعاد دانشگاه توسعه پیدا کند بر لزوم توجه و رعایت موارد اخلاق در  همه امور تأکید کرد.

بهترین سرمایه در منطقه 16 همدلی رؤسای این منطقه است

دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور اظهار داشت: در واقع خود کنترلی باید جایگزین دیگر کنترلی شود و هر مدیری در راستای اخلاق گام بردارد هم‌افزایی در امور محوله را سبب می‌شود.

زاده‌باقری با اشاره به لزوم نهادینه شدن مضاعف و هر چه بیشتر همدلی و دوستی در منطقه 16 اظهار داشت: کار را دوست داشته باشیم و جدیت، روحیه جمعی و حسن سلوک را در همه ابعاد به کار بگیریم.

وی با تأکید بر هدایت، پشتیبانی و نظارت در این منطقه دانشگاهی تصریح کرد: ما در منطقه‌ای سیال و در عین حال با ثبات هستیم و سکون و ایستایی برای ما معنایی ندارد.

زاده‌باقری افزود: برای تکریم به ارباب رجوع، رؤسای واحدها برنامه‌های هفتگی خود را اطلاع‌رسانی کنند تا به مراجعه کنندگان آگاهی‌بخشی شود.

وی از پیگیری توسعه رشته در مقطع دکترا در واحدهای گچساران، یاسوج، بوشهر و دشتستان خبر داد و اظهار داشت: زیرساخت تأسیس رشته در تحصیلات تکمیلی و دکترا در این واحدها وجود دارد.

زاده‌باقری افزایش جذابیت را در دانشگاه مهم دانست و یادآور شد: بحث شهریه در حال کمرنگ شدن بوده و به همین دلیل رؤسای دانشگاه‌ها با ایجاد جذابیت در واحد‌های خود و افزایش رشته، مشکلات مالی خود را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول