اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین بازی تدارکاتی

«پرسپولیس» دانشگاه آزاد اردبیل را شکست داد

در دومین بازی تدارکاتی تیم پرسپولیس در اردوی اردبیل تیم دانشگاه آزاد این شهر را شکست داد.

«پرسپولیس» دانشگاه آزاد اردبیل را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازی که عصر امروز و در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی اردبیل برگزار شد، تیم پرسپولیس تهران با سرمربیگری علی دایی توانست دو بر یک حریف خود دانشگاه آزاد را شکست دهد.

هر دو گل این بازی را محمد عباس‌زاده بازیکن جوان و تازه پیوسته به پرسپولیس به ثمر رساند و تنها گل تیم دانشگاه آزاد اردبیل را مصطفی نوبخت وارد دروازه کرد.

در این بازی پربرخورد داور مسابقه به دو بازیکن کارت قرمز داد و این دو بازیکن از بازی اخراج شدند.

محسن بنگر از پرسپولیس و یک بازیکن دیگر از تیم دانشگاه آزاد با دریافت کارت قرمز در نیمه دوم از بازی اخراج شدند.

در این بازی نیلسون دروازه‌بان خارجی پرسپولیس در روی نیمکت قرار داشت و دروازه‌بان دوم پرسپولیس به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم دانشگاه آزاد اردبیل در پایان این بازی گفت: ما در یک بازی هجومی سعی کردیم پرسپولیس را شکست دهیم اما در نیمه دوم با افت جسمی بازیکنان روبه‌رو شدیم.

جمال پیله‌ور افزود: باید این مسئله را مد نظر قرار دهیم که به اندازه دریافتی یک بازیکن پرسپولیس و شاید بسیار کمتر از آن ما تیم دانشگاه آزاد و 17 بازیکن را مدیریت کرده و آنها را به کار گرفته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده معتقدم حضور دایی و اردویی که این مربی و اسطوره فوتبال با تیم‌های خود در اردبیل برگزار می‌کند در پیشرفت و توسعه فوتبال این استان بسیار مؤثر است.

پیله‌ور خاطر نشان کرد: ‌ما از تیم‌های راه‌آهن، ملوان و تراکتور نیز درخواست بازی تدارکاتی دریافت کردیم که امیدوارم بازی‌های تدارکاتی با این تیم‌ها به نفع دانشگاه آزاد تمام شود که در مسابقات منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اردبیل ضعف عمده را کمبود منابع مالی اعلام کرد و ادامه داد: ما همچنان از حمایت نشدن از سوی اسپانسرها و برخی نواقص حوزه مالی رنج می‌بریم که امیدواریم با همراهی مسئولان دانشگاه آزاد این مشکلات برطرف شود.

بازی دوم تیم پرسپولیس تهران در اردبیل حاشیه‌های جالبی داشت که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

* تماشاگران مشتاق و علاقمند اردبیلی یک صدا علی دایی اسطوره و افتخار فوتبال ایران را تشویق کرده و از او خواستند پرسپولیس را در لیگ به قهرمانی برساند.

* علی دایی در حالی که دقایقی به پایان بازی باقی‌مانده بود به رختکن رفت و به سرعت تیم پرسپولیس عازم محل اسکان در هتل سپید سرعین شد در حالی که بسیاری از تماشاگران جلوی درب تختی در حرکت خودرو تأخیر و تعلل ایجاد کردند.

* برخورد نیروی انتظامی با تعدادی از علاقمندان پرسپولیس و علی دایی نیز در نوع خود جالب توجه بود به طوریکه مأموران انتظامی چند نفر از تماشاگران را که قصد ابراز شادی، تعلل و تأخیر در حرکت اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس را داشتند، دستگیر کرد.

* در این بازی برخلاف دیدار اول از مسئولان ارشد پرسپولیس و مسئولان استانی خبری نبود و بازی در یک فضای نیمه بهاری و نیمه پاییزی برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول