اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد خبر داد

انصراف 2 کاندیدای بجنوردی از میدان رقابت شورای شهر

فرماندار بجنورد از انصراف 2 نامزد از انتخابات شورای اسلامی این شهر پس از انتشار اسامی نامزدهای انتخابات دور چهارم شوراها خبر داد.

انصراف 2 کاندیدای بجنوردی از میدان رقابت شورای شهر

سیدمحمد پاکمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این 2 نامزد انتخاباتی با ارائه استعفا نامه عملاً از حضور در چهارمین انتخابات شورای شهر کناره گیری کردند.

وی افزود: با کناره گیری این 2 کاندیدای شورای شهر و همچنین تایید 2 داوطلب دیگر برای انتخابات پیش رو تعداد نامزدهای انتخاباتی حاضر همان 82 نفر است.

پاکمهر مهلت تبلیغات انتخاباتی شورای شهر را بر اساس قانون تا ساعت 8 صبح فردا اعلام کرد.

به گزارش فارس، شورای اسلامی بجنورد در دور چهارم دارای 13 کرسی بوده که نسبت به دور قبل با 6 کرسی افزایش همراه است.

نماینده عالی دولت در بجنورد همچنین با اشاره به سفر بعد از ظهر امروز احمدی‌نژاد به خراسان شمالی گفت: طی این سفر حدوداً 4 ساعته طرح‌هایی چون؛ آب‌رسانی به بجنورد از سد شیرین دره، هفت هزار واحد مسکن مهر، سالن ورزشی و آمفی‌تئاتر در مجتمع ایثارگران افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل طرح آب‌رسانی به بجنورد امکان آب‌رسانی به 69 روستای مسیر در قالب مجتمع‌های آب‌رسانی در آینده بر اساس مطالعات فراهم می‌شود.

پاکمهر همچنین آغاز رسمی عملیات اجرایی راه آهن بجنورد ـ مشهد را از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: این پروژه به پیمانکار واگذار شده و اعتبارات لازم نیز پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به احتمال افتتاحیه باند از کنارگذر شمالی بجنورد خاطرنشان کرد: طرح‌های افتتاحی در استان در قالب مهر ماندگار است.

انتهای پیام/63002/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول