اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان:

رأی هر ایرانی در انتخابات سرنوشت‌ساز است

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان با بیان اینکه عرصه ریاست جمهوری عرصه‌ای حساس است، تاکید کرد: مردم زمانی که می‌خواهند قلم در دست گیرند و رای خود را بنویسند باید بدانند که رای‌شان در انتخابات سرنوشت‌ساز است.

رأی هر ایرانی در انتخابات سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدموسی علم‌الهدی ظهر امروز در همایش حامیان علی‌اکبر ولایتی در مشهد مقدس برگزار شد با تاکید بر اینکه مردم در انتخاب خود توجه داشته باشند تا تاریخ دوباره تکرار نشود، اظهار کرد: به واقع عرصه ریاست جمهوری عرصه ای حساس است بنابراین وقتی مردم می‌خواهند قلم در دست گیرند و رای خود را بنویسند باید مراقب باشند تا تاریخ برای آنها دوباره تکرار نشود.

وی افزود: مردم نباید اذعان کنند که من یک رای دارم و این چه تاثیری در انتخابات دارد بلکه باید بگویند من به عنوان یک ایرانی حق دارم در سرنوشت کشور خود دخیل بوده و رای بدهم. 

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان با اشاره به وحدت میان اهل تشیع و اهل تسنن اذعان داشت: همواره مقام معظم رهبری فرمودند که وحدت میان شیعه و سنی بسیار حائز اهمیت بوده چراکه هدف غرب و دشمنان ما این است که فاصله میان مسلمانان بیندازند.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که ما همه مسلمان هستیم و هیچ کسی نمی‌تواند میان ما فاصله بیندازد.

معین علی‌اکبر ولایتی در شرق کشور تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند آگاه باشید و پیشگیری کنید و نگذارید دشمن به هدف خود دست یابد؛ ولایتی نیز وظیفه خود را مطابق سخنان مقام معظم رهبری ایجاد وحدت میان شیعه و سنی می‌داند و بر اساس استراتژی رهبری حرکت می‌کند.

وی با اشاره به دشمنی با آمریکا و اروپا افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما با دنیا دشمن نیستیم و دشمنی با آمریکا نیز به این دلیل است که این کشور می‌خواهد بر کل دنیا تسلط داشته باشد اما اگر این رفتار خود را کنار بگذارد با این کشور نیز دشمن نیستیم.

وی تاکید کرد: دشمنی نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه با اسرائیل است زیرا این رژیم می‌خواهد با زور حق و حقوق کشور فلسطین را پایمال کند و بگوید این جا کشور اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم زیرا می‌خواهد فلسطینیان را نابود کند، افزود: مردم فلسطین شیعه نیستند و اهل تسنن هستند بنابراین نظام اسلامی از حقوق هر مسلمانی در هر کجای دنیا دفاع می‌کند و در این خصوص مسئله شیعه و سنی مطرح نیست.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول