اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 369

اعلام حمایت مدیر حوزه علمیه اهل سنت از قالیباف

حاج آخوند زرگری از علمای اهل سنت و مدیر حوزه علمیه به همراه معتمدان منطقه در ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان حاضر و حمایت علنی خود را از این نامزد جهادی اعلام کرد.

اعلام حمایت مدیر حوزه علمیه اهل سنت از قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عضو ارشد ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف بعد از ظهر امروز در این دیدار صمیمانه با اشاره به اقبال اهل سنت استان از کاندیداتوری این نامزد انتخاباتی گفت: در چند روز اخیر تماس‌های بسیاری از علمای اهل سنت تراکمه منطقه داشته‌ایم که حمایت همه جانبه خود را از دکتر قالیباف اعلام کرده‌اند.

سیدحسن حسینی تصریح کرد: این اقبال و محبت مردمی نشان از نگاه و توجه خاص این نامزد جهادی به اقوام و تمامی ظرفیت‌های محلی است.

وی با اشاره به گفت و گوی خود در زمینه اقوام با دکتر قالیباف تصریح کرد: در سفر اخیر این نامزد جهادی گفت وی چند مدیر اهل سنت را در تهران به کار گرفته است.

به کارگیری اقوام یک وظیفه است

حسینی ادامه داد: قالیباف با اشاره به اینکه کار مهمی نکرده است افزود این به کارگیری یک وظیفه است و غیر این عمل کردن خلاف قانون اساسی است.

به گفته وی؛ این شعار قالیباف در زمینه اقوام سرلوحه کاری وی و آن هم این است که اقوام ظرفیت‌های بزرگ توسعه هستند.

در ادامه این عالم اهل سنت با تقدیر از نوع نگاه قالیباف نسبت به اقوام اذعان داشت: این چنین تفکری منبعث از تعالیم الهی دین مبین اسلام است که در آن به همه نژادها و قومیت‌ها حق یکسان قایل است.

حاج آخوند زرگری خاطرنشان کرد: مسلمان به عنوان برادران دینی و به عنوان یک ایرانی هموطن همانند دوران دفاع مقدس باید همدوش همدیگر برای به ثمر رساندن برنامه‌های توسعه کشور تلاش کنند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول