اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین هشدار داد

برخورد پلیس با بی‌نظمی‌ هواداران نامزدها در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تضمین امنیت انتخابات به هر یک از حامیان نامزد‌های انتخاباتی برای پرهیز از حرکات احتمالی خلاف قانونی و ایجاد بی‌نظمی آن‌ها در استان قزوین هشدار داد.

برخورد پلیس با بی‌نظمی‌ هواداران نامزدها در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، سیاست نیروی انتظامی در سطح استان قزوین را بر گرفته از سیاست نیروی انتظامی در کشور دانست، اظهار کرد: مسئولان انتظامی استان قزوین در خصوص برخورد با افراد مخل نظم انتخاباتی از آمادگی کاملی برخوردار بوده و برمبنای قانون عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در آستانه انتخابات کسانی که خلاف مقررات و قوانین انتخاباتی اقدامی را انجام دهند، قطعا بر اساس ظرفیت‌های قانونی و در راستای اجرای قانون با آنان برخورد صورت می‌گیرد.

این مقام امنیتی و انتظامی استان قزوین حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی توسط ملت را عامل شکست دشمن توصیف کرد و افزود: از طرفداران کاندیدها و کسانی که در حوزه تبلیغ برای کاندیدها کار می‌کنند انتظار می‌رود تا با علم به معیار‌های قانونی فعالیت کرده و حد و مرزهای رقابت سالم را در طول زمان از پیش تعیین شده در نظر داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تعامل و همکاری را گامی در مسیر ایجاد فضای و بستر مناسب برای انتخابات برشمرد و ادامه داد: بدون شک در صورت مشارکت مردمی و همکاری مبلغان و حامیان کاندیداهای مختلف است که می‌توان بسیار موفق در امر انتخابات عمل کرده و پرشوری این حماسه را تضمین کرد.

جعفری‌نسب ضمن دعوت مجدد از حامیان نامزدها بر رعایت قوانین تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی استان قزوین در آستانه 24 خرداد برای برقراری امنیت صندوق‌های رأ‌ی‌گیری در شهر‌ها و نواحی مختلف بسیج شده و امنیت لازمه را تأمین می‌کنند.

وی هجمه‌های مختلف رسانه‌های غربی طی ادوار مختلف را به مثابه یک فرصت برای ملت برشمرد و ابراز داشت: مردم ایران در هر زمان که رسانه‌های غربی با شایعه‌پراکنی به راه‌ می‌اندازند پی به هجمه آنان برده و انسجام خویش را به شکلی بیشتر و بهتر در پای صندوق‌ها نشان می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: امروز در هرجایی که دشمن اصرار برای به چالش‌ کشاندن نظام دارد، مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی را بر دهان ابر جنایتکاران عالم زده و پاسخ آنان را با صلابت می‌دهند.

جعفری‌نسب در خصوص فعالیت‌های تأمینی پلیس در آغاز ایام فصل تابستان در سطح استان اظهار داشت: همزمان با آغاز تابستان هرساله دستگاه‌های مختلف اجرایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم به ویژه  جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی را در دستور کار خویش قرار داده و نیروی انتظامی نیز همسو با دستگاه‌های دیگر به دنبال آرامش‌زایی بیشتر در این ایام ویژه فراغت است.

وی در خاتمه با اعلام آمادگی نیروی انتظامی به منظور تأمین آرامش در حوزه فراغت بر پرکردن اوقات فراغت جوانان به صورت صحیح‌تر تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول