اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد جانشین ستاد احیای امر به معروف کردستان به شیوه برخی کاندیداها:

نمایش مد و لباس؛ جایگزین تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شده است

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان گفت: تبلیغات شرط لازم برای معرفی نامزدهای هر انتخاباتی است و موجب داغ شدن تنور انتخابات می‌شود اما باید به گونه‌ای باشد که موازین شرعی و شئونات اسلامی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

نمایش مد و لباس؛ جایگزین تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شده است

محمود الله‌مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همه ما به عنوان مسلمان اعتقاد داریم و بر این باور هستیم که حضور در انتخابات یک تکلیف است و تک‌تک افراد جامعه به این امر واقف هستند.

به گفته جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، متاسفانه برخی نامزدهای شوراهای اسلامی در جریان تبلیغات به گونه‌ای خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند که گویا مردم به قیافه رأی می‌دهند و تخصص و تعهد آنان را غافل می‌شوند و این خود توهین به شعور و آگاهی مردم است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: مسلمان به عنوان امت رسول خدا باید مطابق با آموزه‌های دین و آنچه که لازمه یک فرد مسلمان است رفتار کند و بر اساس آنچه که خداوند به آن امر و نهی کرده است ایمان داشته باشد.

وی تصریح کرد: پوشیدن لباس‌های آن‌چنانی و ژست گرفتن و به نوعی نمایش ناز و عشوه در شأن یک مسلمان نیست و این مسئله نه تنها موجب نمی‌شود که آن افراد آرای لازم را کسب نماید بلکه زمینه‌ای برای بدبینی مردم و به ویژه نسل جوان خواهد شد.

وی اضافه کرد: ژست‌های تبلیغاتی و القاب و عناوین دهن پرکن هم که جای خود دارد، و برخی کارها بیشتر به تبلیغ لباس و مد شباهت داشت که با دستورات اسلام و قرآن مغایرت دارد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: جایی که قرآن امر به مشورت کرده است تا کارهای شهر در همه ابعاد پیش برود، برای من و همشهری من ظاهر مهم نیست بلکه از این افراد انتظار می‌رود ضمن رعایت پوشش اسلامی، سیرت زیبای خود را به جای صورت و پوشش زیبا به مردم معرفی نماید.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: امید است این موارد تجربه‌ای برای کاندیداهای دوره‌های آینده باشد که ضمن رعایت ارزش‌های اسلام و جامعه اسلامی، مسیر نیل به اهداف نظام اسلامی تسهیل شود.

انتهای پیام/79001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول