اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور گسترده یعنی افزایش قدرت‌ ایران ‌در عرصه‌های بین‌المللی

دعوت هنرمندان ‌البرزی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد ‌

در آستانه انتخابات خرداد این رویداد سیاسی کشور؛ هنرمندان استان البرز همپای آحاد مردم و مسئولان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و در حرکت حماسه سیاسی سهم خود را ادا خواهند کرد.

دعوت هنرمندان ‌البرزی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، در راستای مشارکت و حضور حداکثری قشرهای مختلف جامعه و تحقق فرمان مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار «حماسه سیاسی» انجمن‌های «نمایش، هنرهای تجسمی، سینماگران جوان و پویانمایی جوان» استان البرز در پیام مشترکی از آحاد مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آوردند.

در بخشی از این پیام آمده است، انتخاب حقی است که خداوند از میان تمام مخلوقات خویش به بشر عطا فرموده تا بر اساس عقل و منطق دست به انتخاب بزنند، انتخابی که ‌باید موجب رضای خداوند متعال گردد.

اینک در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی هستیم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» است، فرصتی است تا با حضور میلیونی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، موجبات سرافرازی کشور عزیزمان ایران گردد و این امر متضمن ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در میان اقشار مختلف مردم و ادای دین خود به جامعه و آرمان‌های مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در میان دشمنان و تقویت روحیه امید در میان دوستداران نظام، رقابتی آزاد و صمیمانه و تمرین تحمل و تعامل در عرصه اجتماع و بالا بردن قدرت تعامل ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی خواهد بود.

امید است همه هنرمندان عزیز و مردم قدرشناس استان با حضور در پای صندوق‌های رأی موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول